Πρώτες εντυπώσεις από ένα θαυμαστό αυτοκίνητο που δικαίως χαρακτηρίστηκε ως η πιο έξυπνη διακεκριμένη μπερλίνα.

Μποτιλιαρισμένος στην είσοδο της Λισαβόνας, επιστρέφοντας από το Estoril, όπου έγινε και η πρώτη γνωριμία με την νέα E-Class. Με τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας ελάχιστα κινούμενα. Έχω ενεργοποιήσει την ημιαυτόνομη οδήγηση συνομιλώ με τον διπλανό και κουδουνίζει το κινητό. Φίλος, γνώστης περί αυτοκινήτων, καλεί από τα ημεδαπά, οπότε εξελίσσεται μια συζήτηση αδιανόητη μέχρι τώρα…

– Που σε πετυχαίνω;
– στη Λισαβόνα για την νέα E-Class
– οδηγείς;
– ναι εεε, δηλαδή όχι…
– ναι ή όχι;
– και ναι και όχι και αρχίζω να εξηγώ τα περί ημιαυτόνομης οδήγησης.

Τούτη η Ε-Class, λοιπόν, όπως μας πληροφορεί το υλικό που συνοδεύει το λανσάρισμά της, κάνει ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον, καθώς διαθέτει μια πλειάδα καινοτόμων τεχνολογικών εφαρμογών. Θα αφήσουμε, προς το παρόν, τον νέο δίλιτρο (1.950 cc) κινητήρα, την αερανάρτηση, για να ασχοληθούμε με αυτό το τεράστιο θέμα της αυτόνομης οδήγησης. Η πρώτη εμπειρία με γέμισε από τεχνολογικό ενθουσιασμό, απορίες και κάποιες φιλοσοφικές αμφισβητήσεις.

Μποτιλιαρισμένος λοιπόν, με μια συχνότητα κίνησης δέκα περίπου μέτρων κάθε 20 δευτερόλεπτα, το αυτοκίνητο τα έκανε όλα μόνο του. Σταματούσε, ξεκινούσε, έστριβε, χωρίς να έχει καμιά συμμετοχή αυτός που καθόταν πίσω από το τιμόνι. Η εντυπωσιακή οθόνη υψηλής ανάλυσης μαζί με το head-up-display πληροφορούν τον αποκαλούμενο και οδηγό με ένα πλήθος από στοιχεία. Ένας συνδυασμός λειτουργιών του ραντάρ, στερεοσκοπικών καμερών, αισθητήρων και αντίστοιχων προγραμμάτων, έφερνε το μέλλον.

Πηγή: caranddriver.gr

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις