Με τη Nissan να έχει αποκαλύψει ήδη το ανανεωμένο GT-R του 2016 (ή και 2017 MY αν προτιμάτε) και να αναμένεται στις αντιπροσωπείες της εταιρίας ανά τον κόσμο, οι Ιάπωνες σχεδιαστές έχουν ήδη αρχίσει να βάζουν τις πρώτες… πινελιές για τον ολοκαίνουριο αντικαταστάτη του.

Κάτι βεβαίως πολύ φυσικό αφού το R35 είναι ήδη 9 χρόνια στην αγορά.

Σύμφωνα με δηλώσεις του CCO (Chief Creative Officer) της Nissan, του Shiro Nakamura, οι σχεδιαστές έχουν ξεκινήσει ήδη να δουλεύουν τις αναλογίες του νέου GT-R, ενώ αυτές θα εξαρτηθούν σε πολύ μεγάλο βαθμό και από τη νέα διάταξη του Godzilla, αλλά και από το σύστημα μετάδοσής του (αν θα είναι υβριδικό και σε ποιο βαθμό). Μεγάλη έμφαση θα δώσουν τόσο στα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου τους supercar, αλλά και στην απόδοση του νέου twin-turbo ώστε να μην είναι μόνο πανίσχυρος, αλλά και όσο πιο οικονομικός γίνεται.

Στην πραγματικότητα μάλιστα, οι φανατικοί φίλοι του GT-R δεν θα πρέπει να εκπλαγούν αν το R36 διαθέτει… «electrified drivetrain» σύμφωνα με τον Nakamura, αλλά δεν διευκρίνισε αν και σε ποιο βαθμό μπορεί να φτάσει αυτή η… «ηλεκτροποίηση της μετάδοσης». Δεν διευκρίνισε δηλαδή αν θα μιλάμε για ένα «mild» hybrid ή για ένα «full» ή ακόμα και για ένα «plug-in» υβριδικό όπως γίνεται τώρα τελευταία με τα hypercars. Βεβαίως, είναι ακόμα πολύ νωρίς να μιλάμε για τη νέα γενιά του Nissan GT-R με δεδομένο ότι αυτή θα παρουσιαστεί περί το 2020 (να διευκρινίσουμε ότι οι φωτογραφίες του θέματος είναι από το πρωτότυπο Vision GT 2020).

«Είναι πολύ δύσκολο να ανασχεδιάσεις αυτό το αυτοκίινητό αλλά εμείς έχουμε ξεκινήσει» δήλωσε ο Nakamura, αλλά δεν προσδιόρισε πότε θα είναι έτοιμο το τελικό σχέδιο. Ο λόγος που το υπάρχον μοντέλο είναι ακόμα στην αγορά είναι το ότι διαθέτει μοναδικό σχεδιασμό χωρίς να δανείζεται κάτι από τους αντιπάλους του.

«Στα μάτια μου δεν δείχνει παλιό ακόμα και σήμερα, διότι δεν έχει επηρεαστεί από κάτι άλλο» συμπλήρωσε ο Nakamura. «Νομίζω ότι αν προσπαθούσε να ενσωματώσει κάποια τάση θα έμοιαζε πλέον εκτός εποχής. Νομίζω ότι μπορούμε να αλλάξουμε τις αναλογίες – το πλατος, το ύψος. Οτιδήποτε αλλάξουμε θα συμβάλλει στις καλύτερες επιδόσεις και την αεροδυναμική».

Παρότι κανένας δεν επιβεβαιώνει αν το επόμενο GT-R θα είναι «πράσινο», ο Nakamura επιμένει ότι το επόμενο supercar θα πρέπει να είναι πιο οικονομικό από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου.

«Η “ηλεκτροποίηση” είναι σχεδόν αναπόφευκτη για οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Αν η επόμενη γενιά GT-R είναι σε κάποιο βαθμό “ηλεκτροποιημένη” κανένας δεν θα εκπλαγεί όταν θα έχει έρθει εκείνη η ώρα».

Πηγή: caranddriver.gr

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις