Εκτός από το βραβείο εξατομίκευσης, το Opel ADAM έχει σκοπό να μπει στην λίστα των δωρητών εξαρτημάτων για ένα νέο ηλεκτρικό όχημα. H εταιρεία Loryc με έδρα τη Μαγιόρκα μετράει 90 και πλέον χρόνια από την ίδρυσή της, ενώ επιστρέφει με ένα «οικολογικό» ρετρό μοντέλο.

«Πατέρας» του νέου Loryc Electric Speedster είναι ο Karl-Heinz «Charly» Bosch, ο οποίος ανακατασκεύασε το Loryc ως ηλεκτρικό και το εφοδίασε με 24 εξαρτήματα του Opel ADAM. Η εμπρός ανάρτηση, ο πίσω άξονας, τα δισκόφρενα και το χειρόφρενο του νέου Loryc, ενός προϊόντος χειροποίητης ποιότητας, προέρχονται από το επιτυχημένο μοντέλο της Opel.

Ο Bosch ήθελε να δώσει στο αυτοκίνητο μία vintage εμφάνιση συνδυασμένη με την πιο σύγχρονη τεχνολογία. Για να κρατήσει το βάρος και την κατανάλωση όσο το δυνατόν πιο χαμηλά, ο Γερμανός σκόπιμα ζήτησε εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στο Opel ADAM: «Τα πανάλαφρα εξαρτήματα του ADAM είχαν δύο ουσιαστικά πλεονεκτήματα. Μπορούσαν να αυξήσουν την αυτονομία και να εξασφαλίσουν την κυκλοφορία του Loryc στους δρόμους του σήμερα.» Και αυτό επειδή για να πάρει Ευρωπαϊκή έγκριση τύπου, το ηλεκτρικό όχημα των 20 ίππων έπρεπε να ζυγίζει μόνο 449 kg χωρίς τη μπαταρία. «Η μεγαλύτερη πρόκληση στο project ήταν να γίνει ‘δίαιτα’ και στο παραμικρό γραμμάριο βάρους,» θυμάται ο Bosch. Τελικά, το πρωτότυπο πέρασε άνετα και τα 120 τεστ και ο Bosch έφτιαξε το πρώτο του όχημα μαζικής παραγωγής.

Ο Bosch θέλει να κατακτήσει ένα τμήμα αυτής της αγοράς τα επόμενα χρόνια στη Μαγιόρκα. Σύντομα, τρία ακόμα Loryc θα κυκλοφορήσουν από το εργαστήριό του στη Santa Ponça, τα οποία θα προσφέρει για τουριστικές περιηγήσεις ή για πώληση. Ο Bosch δεν στοχεύει να φτάσει τις σημερινές πωλήσεις του ADAM που αγγίζουν τις 215.000 μονάδες, αλλά εάν το θελήσει, με τη βοήθεια της Opel, θα γράψει τη δική του επιτυχημένη ιστορία.

Πηγή: gocar.gr

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις