Τι είναι πιο λαμπερό από την Kate Moss στο εξώφυλλο της Vogue; Η Kate Moss σε… εικονική πραγματικότητα!
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Samsung συνεργάστηκε με την διάσημη makeup artist Charlotte Tilbury, ώστε να παράγουν την πρώτη VR διαφήμιση κολώνιας του κόσμου, με πρωταγωνίστρια το supermodel, στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.
Οι επισκέπτες της εκδήλωσης φορούσαν τα γυαλιά Samsung Gear VR,  και απολάμβαναν ένα βίντεο 360º στο διάστημα, με την Kate Moss να εμφανίζεται από το… πουθενά.

Η διαφήμιση αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του κλάδου της Εικονικής Πραγματικότητας, με την IDC να εκτιμά πως θα επενδυθούν 162 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2020.
Ήδη η Nicole Kidman πρωταγωνιστεί σε VR διαφημίσεις, ενώ σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν βίντεο 360º για να πουλήσουν τα αυτοκίνητά τους.

Πηγή: 

vrnews.gr

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις