"Να αξιοποιήσουν το παιδί που βρίσκεται μέσα τους" καλεί τους επισκέπτες στο φετινό Cannes Lions International Festival ο ντιζάινερ Γίνκα Ιλόρι (Yinka Ilori) με τον παιδότοπο-εγκατάστασή του για το Pinterest.

Η εγκατάσταση, που φέρει την επωνυμία "Playland", δημιουργήθηκε ως μέρος του περίπτερου του Pinterest στο φεστιβάλ μάρκετινγκ στη νότια Γαλλία και επιθυμεί να ενθαρρύνει τους ενήλικες να παίξουν (είτε στην τραμπάλα είτε στο καρουζέλ).

"Θέλησα να δημιουργήσω έναν χώρο για παιχνίδι που να δίνει στους ενήλικες την ευκαιρία να παίξουν και να αξιοποιήσουν το παιδί που βρίσκεται μέσα τους" είπε ο με έδρα το Λονδίνο ντιζάινερ. "Καμιά φορά, οι ενήλικες ξεχνούν ότι ακόμα είναι «οκέι» να παίζουν. Θα έπρεπε οι ενήλικες να βρίσκουν χρόνο για παιχνίδι, ανεξάρτητα του πόσο μεγάλοι είναι" προέτρεψε.

Τα χρώματα τα οποία χρησιμοποίησε είναι για μία ακόμη φορά το σήμα κατατεθέν του: τα χρώματα που πιο συχνά χρησιμοποιούνται στον ιστότοπο του Pinterest. "Το Pinterest με προμήθευσε με κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία τα οποία μου επέτρεψαν να δω ποια είναι τα πιο «pinned» χρώματα σε όλον τον κόσμο, και αυτά είναι τα χρώματα που χρησιμοποίησα στο σχέδιό μου" εξομολογήθηκε.

Γύρω από την τραμπάλα και το καρουζέλ υπάρχει μια σειρά από πυργίσκους και μετακινούμενα "σκαμπό". Στις πολύχρωμες κολώνες έχει ανοίξει παραθυράκια μέσα από τα οποία μπορεί κανείς να διαβάσει για τάσεις ή παρατηρήσεις/διαπιστώσεις για τις συνήθειες και προτιμήσεις των χρηστών του Pinterest.

Οι άνθρωποι του Pinterest ελπίζουν ότι ο παιδότοπος θα ενθαρρύνει τον κόσμο να χαλαρώσει και να κάνει διάλειμμα στη δουλειά ή στη χρήση μέσων κοιινωνικής δικτύωσης.

"Η πολύχρωμη «Playland» του Γίνκα σου επιτρέπει να αξιοποιήσεις αυτή την ανοιχτόμυαλη, ασυνείδητη αίσθηση της παιδικής ηλικίας" δήλωσε εκπρόσωπος Τύπου του Pinterest. "Κάνε τραμπάλα, κάνε γύρους στο καρουζέλ, ή σουλάτσο – όλα αυτά χωρίς να ανησυχείς αν θα νικήσεις ή θα χάσεις, ή αν θα πάρεις «like»".

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ