Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους μάχονται ενάντια στον κορονοϊό: Αφιερωμένο στους μεταφορείς
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους μάχονται ενάντια στον κορονοϊό: Συνεχίζει την εκστρατεία ενημέρωσης κατά του ιού Covid-19 η Google, με το σημερινό της Doodle να είναι αφιερωμένο σε όλους τους εργαζόμενους σε υπηρεσίες συσκευασίας, αποστολών και παραδόσεων. Η Google θέλησε με αυτό τον τρόπο να εκφράσει την ευγνωμοσύνη όλων σε αυτούς που μας εξυπηρετούν, συσκευάζοντας, μεταφέροντας και παραδίδοντας προϊόντα στα σπίτια μας εν μέσω πανδημίας κορονοϊού.
Όσοι πατήσουν πάνω σε αυτό το εικονίδιο το μήνυμα που προβάλλεται είναι: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους μάχονται ενάντια στον κορονοϊό». Η Google τις προηγούμενες ημέρες είχε παρόμοια Doodle με οδηγίες προς τους πολίτες, αφιερωμένο στο ιατρικό προσωπικό κ.α. Το σημερινό εικονίδιο απευθύνεται ειδικά στους μεταφορείς.
Σημειώνεται πως ήδη πάνω από 120.000 έχουν χάσει τη ζωή τους από τον κορονοϊό, ενώ έχουν νοσήσει 1.961.950 άνθρωποι σε 193 χώρες. Την ίδια ώρα, 413.800 άτομα περίπου έχουν λάβει μέχρι τώρα εξιτήριο.
Οι δημιουργοί των καθημερινών doodles της Google, γνωστοί και ως «doodlers», βλέπουν τις δημιουργίες τους να έχουν τρομερή απήχηση στο Ίντερνετ, καθώς η ιστοσελίδα που φιλοξενεί τα doodles έχει περισσότερες από πέντε δισεκατομμύρια αναζητήσεις κάθε μέρα. Η ιδέα αυτή των νέων λογοτύπων ξεκίνησε το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google, Larry Page και Sergey Brin, αστειευόμενοι αποφάσισαν να αναβαθμίσουν το site αφήνοντας ένα μήνυμα που έγραφε «εκτός γραφείου», καθώς ήθελαν να παρακολουθήσουν το φεστιβάλ Burning Man με την ησυχία τους.
Η Google σήμερα έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη ομάδα από «doodlers», οι οποίοι ασχολούνται αποκλειστικά με τη δημιουργία αυτών των δημιουργικών σχεδίων. Οι ιδέες για τα doodles προέρχονται μέσα από χιλιάδες προτάσεις τόσο των εργαζομένων της Google όσο και άλλων ανθρώπων. Ύστερα, λοιπόν, αυτές οι προτάσεις εγκρίνονται από τους αντιπροσώπους της Google σε κάθε χώρα και έπειτα η κάθε «εθνική» ομάδα της εταιρίας αποφασίζει για το ποια σχέδια θα είναι στατικά, διαδραστικά, animated, βίντεο κ.ο.κ.