Easyjet χάκερ: Στον «αέρα» τα προσωπικά στοιχεία εκατομμυρίων πελατών της [vids]
Easyjet χάκερ: Επίθεση από χάκερ δέχθηκε η Easyjet. «Δεν υπάρχουν στοιχεία πως υπήρξε οποιασδήποτε φύσεως κατάχρηση οποιασδήποτε προσωπικής πληροφορίας, ωστόσο… επικοινωνούμε με τους περίπου 9 εκατομμύρια πελάτες στα στοιχεία των οποίων οι χάκερς απέκτησαν πρόσβαση, για να τους συμβουλεύσουμε για τα προστατευτικά μέτρα για να ελαχιστοποιήσουν οποιονδήποτε κίνδυνο πιθανού phishing», ανέφερε η εταιρεία. Η Easyjet, η οποία έχει καθηλώσει τα περισσότερα αεροσκάφη της εξαιτίας της πανδημίας της COVID-19 και εμπλέκεται σε μια μακροχρόνια αντιδικία με τον ιδρυτή της και μεγαλύτερο μέτοχο, ανακοίνωσε ότι δεν φαίνεται να έχει γίνει κακή χρήση προσωπικών στοιχείων των πελατών της.
«Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας τα ζητήματα ασφαλείας και συνεχίζουμε να επενδύουμε ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω το περιβάλλον ασφαλείας μας», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της προς το χρηματιστήριο. Επιπλέον πρόσθεσε ότι έχει επιστρατεύσει κορυφαίους ειδικούς για να ερευνήσουν το ζήτημα, ενώ έχει ενημερώσει το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών και το Εθνικό Κέντρο Κυβερνοασφάλειας. Οι χάκερς έχουν ενισχύσει τις προσπάθειές τους στοχοποίησης μεγάλων εταιρειών και των στοιχείων πελατών της που διατηρεί η εταιρεία.
https://www.youtube.com/watch?v=enGaE5KqUew
Η British Airways έπεσε θύμα υποκλοπής των στοιχείων πιστωτικών καρτών εκατοντάδων χιλιάδων πελατών της, το 2018. Όπως διευκρίνιζε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, η κλοπή δεν περιλάμβανε πληροφορίες για το ταξίδι των πελατών της ή τα διαβατήριά τους. Από τις 21 Αυγούστου έως και τις 5 Σεπτεμβρίου 2018, προσωπικά και οικονομικά στοιχεία των ταξιδιωτών που έκαναν κράτηση μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας και της εφαρμογής της υποκλάπηκαν.
«Λυπούμαστε πολύ για την αναταραχή που έχει προκαλέσει αυτή η εγκληματική ενέργεια. Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπ' όψη την ασφάλεια των στοιχείων των πελατών μας», είχε δηλώσει τότε ο Alex Cruz, πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας. Όπως μετέδωσε το Reuters, ο Cruz προανήγγειλε αποζημίωση σε όσους πελάτες πληγούν οικονομικά ενώ ξεκαθάρισε πως το «χακάρισμα» δεν ήταν παραβίαση των κρυπτογραφημένων πληροφοριών της εταιρείας. «Όχι, οι πληροφορίες μας είναι κρυπτογραφημένες. Υπήρξαν άλλες μέθοδοι, πολύ εξελιγμένες προσπάθειες από τους κακοποιούς για να αποκτήσουν τα στοιχεία αυτά. Είχαν πρόσβαση στα συστήματά μας με παράνομο τρόπο» είπε χαρακτηριστικά.
https://www.youtube.com/watch?v=S_tlK5MaliQ