Το Starlet είναι ένα «funky» και μοντέρνο νέο μοντέλο από την Toyota αρχικά για την αγορά της Νότιας Αφρικής. Ο senior vice-president (πωλήσεων και marketing) της Toyota Leon Theron δήλωσε: «Στις 28 Αυγούστου 2019, η Toyota και η Suzuki ανακοίνωσαν επίσημα μια συμμαχία, προκειμένου να αξιοποιήσουν τις δυνάμεις τους στην εξελισσόμενη παγκόσμια αγορά οχημάτων. Η υβριδική τεχνολογία και η αυτόνομη οδήγηση θα ωφελήσουν τη Suzuki, ενώ η Toyota θα έχει πρόσβαση σε compact οχήματα.»

Η αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι το όνομα Starlet χρονολογείται από το 1973 και έχει ονομάσει το hatchback της Toyota στην ιαπωνική εγχώρια αγορά για πέντε γενιές. Παραμένοντας πιστή στην παράδοση, το νέο μοντέλο, αναβιώνει με υπερηφάνεια το όνομα Starlet.

Με μότο «Δημιουργήστε χώρο για διασκέδαση», η αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι το νέο μοντέλο είναι οικονομικά προσιτό, διαθέτει ένα εξαιρετικό σύστημα ψυχαγωγίας, από το οποίο δεν λείπουν τα: Toyota Connect, Android Auto και CarPlay. Το Starlet… κινείται στην κατηγορία «Β» και θα προσελκύσει πελάτες, νέους σε ηλικία, φοιτητές ή νεαρά παντρεμένα ζευγάρια.

Το Starlet, διαφοροποιείται από το Suzuki Baleno, από τη μπροστινή μάσκα σχήματος V και το σήμα. Η αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι η εξωτερική σχεδίαση ακολουθεί ένα κλασικό προφίλ hatchback, με μια κεκλιμένη πίσω πόρτα. Η μπροστινή μάσκα έχει κεντρικά τοποθετημένα τα διακριτικά της Toyota και προβολείς με ένθετα χρωμίου.

Η Toyota αναφέρει επίσης ότι το πλευρικό προφίλ διαθέτει καμπύλες που ακολουθούν το γενικό σχήμα χωρίς αιχμηρές άκρες και εξωτερικούς καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος. Η πίσω σχεδίαση επικεντρώνεται γύρω από τα μεγάλα πίσω φώτα LED με κόκκινα και ημιδιαφανή κρύσταλλα. Υπάρχει επίσης μια διακοσμητική λωρίδα χρωμίου και τραπεζοειδής αεραγωγός στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα.

Εσωτερική σχεδίαση

Toyota υπόσχεται ευρυχωρία και εργονομία χωρίς συμβιβασμούς για το εσωτερικό του Starlet. Στην κεντρική κονσόλα είναι ομαδοποιημένα τα χειριστήρια, για τα συστήματα ψυχαγωγίας και ελέγχου του A/C. Το ταμπλό οργάνων είναι φωτεινό και ευανάγνωστο με κεντρική οθόνη πολλαπλών πληροφοριών (MID) και διπλά αναλογικά όργανα. Ένα χοντρό τιμόνι τριών ακτίνων περιλαμβάνει τους διακόπτες cruise control (όπου υπάρχει).

Τι είναι κάτω από το καπό;

Το Starlet διαθέτει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα DOHC 1,4 λίτρων με χρονισμό μεταβλητής βαλβίδας (VVT) και πολλαπλή εισαγωγής. Η ισχύς είναι συνδεδεμένη στους 91,2 ίππους στις 6000rpm με 130Nm ροπής στις 4200rpm.

Δύο επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων είναι διαθέσιμα, ένα πεντατάχυτο χειροκίνητο και αυτόματο τετρατάχυτο, η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Το 0-100 έρχεται σε 10,9” .Η Toyota ισχυρίζεται ότι η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται μεταξύ 5,1 λίτρων / 100 χλμ για το μηχανικό και 5,4 λίτρων για το αυτόματο μοντέλο. Όπως αναφέρει το newsauto, το ρεζερβουάρ καυσίμου των 37 λίτρων δίνει αυτονομία άνω των 700 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα.

Η Toyota λέει ότι η βάση του Starlet είναι η πλατφόρμα TECT της Suzuki, η οποία χρησιμοποιεί χάλυβα υψηλής αντοχής καθώς και κανάλια απορρόφησης ενέργειας – για την παραγωγή ενός ισχυρού, ασφαλούς και ελαφρού πλαισίου. Το μοντέλο Xi είναι εφοδιασμένο με ατσάλινους τροχούς 15″με ελαστικά 175-65R15 και εφεδρικό τροχό εξοικονόμησης χώρου. Οι παραλλαγές Xs και Xr διαθέτουν κομψούς τροχούς αλουμινίου 16″ σε σχήμα στροβίλου με ελαστικά 185-55R16.

Εξοπλισμός

Τα νέα Starlet είναι επίσης εξοπλισμένα με το σύστημα Toyota Connect που περιλαμβάνει hotspot Wi-Fi εντός αυτοκινήτου και δωρεάν δεδομένα 15Gb. Μόλις συνδεθούν με το προφίλ τους, οι πελάτες μπορούν να διαχειριστούν το όχημά τους μέσω της εφαρμογής MyToyota. Αυτή η διαισθητική εφαρμογή επιτρέπει, πληροφορίες και ιστορικό οχημάτων.

Σύμφωνα με την Toyota, όλα τα μοντέλα Starlet διαθέτουν εξοπλισμό ασφάλειας, που περιλαμβάνει ενεργά ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως ABS, EBD, Brake Assist (BA) και Vehicle Stability Control (VSC). Τα μοντέλα αυτόματης μετάδοσης περιλαμβάνουν επίσης Hill Assist Control (HAC).