Πλήθος κόσμου δουλεύει πλέον με τη μορφή της τηλεργασίας, καθώς τα νέα μέτρα για τη δεύτερη καραντίνα προβλέπουν υποχρεωτική τηλεργασία στο 50% των υπαλλήλων τόσο για τον ιδιωτικό τομέα όσο και για το δημόσιο. Μάλιστα, αρκετές είναι οι εταιρείες που έχουν υιοθετήσει την τηλεργασία για το σύνολο του εργατικού δυναμικού τους. Ωστόσο, την ίδια ώρα αρκετοί είναι αυτοί που μπήκαν σε καθεστώς αναστολής, με αποτέλεσμα να περνούν το χρόνο τους στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Instagram, Twitter). Ως αποτέλεσμα το δίκτυο δέχεται μεγάλη πίεση.

Σημειώνεται πως την Παρασκευή το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης απέστειλε οδηγίες, όπου μεταξύ άλλων ανέφερε πως οι πολίτες θα έπρεπε να αποφεύγουν τα social media από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα. Παρά τις οδηγίες, πολλοί είναι αυτοί που αναμένεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα με αργή ταχύτητα στο διαδίκτυο.

Συνήθως τα περισσότερα προβλήματα ταχύτητας λύνονται με επανεκκίνηση του υπολογιστή, tablet ή/και με επανεκκίνηση του router. Στα router τελευταίας τεχνολογίας η επανεκκίνηση γίνεται βγάζοντας από την πρίζα το router και συνδέοντάς και πάλι μετά από ελάχιστα λεπτά.

Σε γενικές γραμμές αν έχετε πρόβλημα με την ταχύτητα του δικτύου δοκιμάστε τα παρακάτω βήματα:

  1. Δοκιμάστε να κλείσετε το router για 2-3 λεπτά
  2. Αν το πρόβλημα παραμένει και χρησιμοποιείται windows 10 θα πρέπει να απενεργοποιήσετε το updating sharing.
  3. Κλείστε όσα προγράμματα χρησιμοποιούν την σύνδεση του Internet (πχ. Antivirus, torrent κτλ.)
  4. Κάντε διαγραφή ιστορικού του browser που χρησιμοποιείτε (cookies , files κτλ).
  5. Δοκιμάστε να ανοίξετε τις σελίδες με κάποιο άλλο Browser

Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν βελτιώσει την ταχύτητα του δικτύου τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον πάροχό σας. Τα τηλέφωνα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των παρόχων είναι τα εξής:

  • WIND: 13800
  • COSMOTE: 13888
  • VODAFONE: 13840
  • ΝΟVA (Forthnet): 13731

Στο διαδίκτυο υπάρχουν αρκετές σελίδες που μπορούν να ελέγξουν την ταχύτητα σύνδεσής σας. Ενδεικτικά:

Τέλος, τονίζεται πως αν η αιτία της χαμηλής σύνδεσης οφείλεται τεκμηριωμένα στον πάροχο τότε δικαιούσθε αποζημίωση. Συγκεκριμένα, μπορείτε να ζητήσετε έκπτωση στο λογαριασμό σας, ακόμα και επιστροφή τμήματος ή του συνόλου του παγίου, είτε να διακόψετε το συμβόλαιό σας χωρίς χρέωση.