Πόσα χρήματα κερδίζεις από ένα βίντεο στο YouTube με 1 εκατομμύριο views [vid]
O γνωστός YouTuber, Justin Odisho έχει ένα κανάλι στο YouTube με 830,000 και σχεδόν 100 εκατομμύρια views για όλα τα βίντεο του. Ο Justin συζητάει τι του αποφέρουν τα βίντεο του, από άποψη χρημάτων και subscribers (και ποιο το όφελος από αυτό).
Τα βίντεο του αφορούν την δημιουργία και επεξεργασία βίντεο (κάτι που σημαίνει ότι κανάλια με άλλο περιεχόμενο μπορεί να κερδίζουν περισσότερα ή λιγότερα) και εσείς μπορείτε να πάρετε μία ιδέα από τα κέρδη ενός YouTuber.
Όπως βλέπετε υπάρχουν διάφοροι τρόποι από τους οποίους κερδίζεις από ένα βίντεο στο YouTube:
- από τις διαφημίσεις που τρέχουν στο βίντεο από το YouTube (περίπου 3 ευρώ ανά 1000 views για το συγκεκριμένο κανάλι)
- με την εγγραφή νέων subscribers οι οποίοι φέρνουν έσοδα με άλλους τρόπους (π.χ. σε ακολουθούν και στο Instagram και εσύ μπορείς να πουλήσεις διαφήμιση από εκεί σε κάποια εταιρεία)
- μέσω βίντεο στα οποία παρουσιάζεις προς πώληση ένα νέο προϊόν, όπως πχ ένα πακέτο presets για κάποιο λογισμικό επεξεργασίας όπως το After Effects και έχει πωλήσεις
Φυσικά η εξέλιξη ενός καναλιού στο YouTube είναι επίπονη και δύσκολη, απαιτεί περιεχόμενο που αρέσει στον κόσμο και συνεχείς παραγωγές βίντεο (τουλάχιστον 1-2 την εβδομάδα), οπότε δεν είναι εύκολο να φτάσεις τα νούμερα σου σε αυτά τα επίπεδα, αλλά μπορείς να προσπαθήσεις.
Λίγα λόγια για το YouTube
To YouTube είναι ιστότοπος, ο οποίος επιτρέπει κοινοποίηση, αποθήκευση, αναζήτηση και αναπαραγωγή ψηφιακών βίντεο και ψηφιακών ταινιών.
Δημιουργήθηκε στις 14 Φεβρουάριου 2005. Τον Νοέμβριο του 2006 ονομάστηκε από το περιοδικό Time "Invention of the Year 2006" (Η Εφεύρεση του 2006). Τον Οκτώβριο του 2006, η εταιρεία αγοράστηκε από την Google με ανταλλαγή μετοχών αξίας 1,65 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ και σήμερα λειτουργεί ως θυγατρική της Google.
Η εταιρία εδρεύει στο Σαν Μπρούνο της Καλιφόρνια, και χρησιμοποιεί την τεχνολογία Adobe Flash Video για να εμφανιστεί μια μεγάλη ποικιλία από το περιεχόμενο φτιαγμένο από χρήστες, συμπεριλαμβανομένων των κλιπ ταινιών, κλιπ τηλεόρασης, βίντεο και μουσικής, καθώς και ερασιτεχνικό περιεχόμενο, όπως το βιντεοϊστολόγιο (video blogging) και σύντομα πρωτότυπα βίντεο. Μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου στο YouTube έχει φορτωθεί από τα άτομα, αν και μέσα μαζικής ενημέρωσης και επιχειρήσεις συμπεριλαμβανομένων των CBS, BBC, Vevo και άλλες οργανώσεις παρέχουν ορισμένο από το υλικό τους μέσω της ιστοσελίδας, ως μέρος του προγράμματος εταιρικής σχέσης YouTube.