Το Twitter ανακοίνωσε επίσημα ότι στο τέλος του τετάρτου τριμήνου του 2020 έφτασε τους 192 εκατομμύρια ενεργούς καθημερινούς χρήστες που μπορούν να δουν διαφημίσεις (monetizable daily active users-mDAU). Αυτό μεταφράζεται σε ποσοστό αύξησης της τάξεως του 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Όμως παραδέχθηκε ότι ο ρυθμός αύξησης των χρηστών του μπορεί να μειωθεί φέτος, ξεκινώντας από το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η θετική επίδραση της πανδημίας στη βάση των χρηστών του αρχίζει να φθίνει. Πάντως, ενημέρωσε τους επενδυτές ότι βλέπει ένα ισχυρό ξεκίνημα φέτος, καθώς η διαφήμιση στην πλατφόρμα του εμφανίζει σταθερά ανοδική τάση (έσοδα 1,15 δισ. δολάρια στο τέταρτο τρίμηνο του 2020, αυξημένα κατά 31% σε σχέση με πριν ένα χρόνο) και γενικότερα τα οικονομικά αποτελέσματα του είναι ανώτερα των αναμενομένων από τους αναλυτές της Γουόλ Στριτ.