Το Twitter ανακοίνωσε επίσημα ότι στο τέλος του τετάρτου τριμήνου του 2020 έφτασε τους 192 εκατομμύρια ενεργούς καθημερινούς χρήστες που μπορούν να δουν διαφημίσεις (monetizable daily active users-mDAU). Αυτό μεταφράζεται σε ποσοστό αύξησης της τάξεως του 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Όμως παραδέχθηκε ότι ο ρυθμός αύξησης των χρηστών του μπορεί να μειωθεί φέτος, ξεκινώντας από το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η θετική επίδραση της πανδημίας στη βάση των χρηστών του αρχίζει να φθίνει. Πάντως, ενημέρωσε τους επενδυτές ότι βλέπει ένα ισχυρό ξεκίνημα φέτος, καθώς η διαφήμιση στην πλατφόρμα του εμφανίζει σταθερά ανοδική τάση (έσοδα 1,15 δισ. δολάρια στο τέταρτο τρίμηνο του 2020, αυξημένα κατά 31% σε σχέση με πριν ένα χρόνο) και γενικότερα τα οικονομικά αποτελέσματα του είναι ανώτερα των αναμενομένων από τους αναλυτές της Γουόλ Στριτ.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις