«Θαυμάσια η συνάντησή μου με τον Τραμπ» λέει η Κορίνα Ματσάδο - Του προσέφερε το Νόμπελ Ειρήνης

Η Ματσάδο πήγε στον Λευκό Οίκο για την πρώτη συνάντησή της με τον Τραμπ καθώς προσπαθεί να διασφαλίσει ότι θα αναλάβει μελλοντικά κάποιον ρόλο στη διακυβέρνηση της χώρας της.

Loader