Χριστούγεννα 2019: Η τέλεια αποτοξίνωση πριν και μετά τις γιορτές

Χριστούγεννα 2019: Η τέλεια αποτοξίνωση πριν και μετά τις γιορτές

Χριστούγεννα 2019, πλησιάζουν και όλοι ανυπομονούμε να απολαύσουμε γλυκά και λιχουδιές. Μπορούμε να προετοιμάσουμε το σώμα μας για την υπερκατανάλωση γλυκών και αλκοόλ τις ημέρες των γιορτών ακολουθώντας μερικά tips για αποτοξίνωση και ισορροπημένη διατροφή πριν τα Χριστούγεννα.

Σύμφωνα με τους ειδικούς το μυστικό για να απολαύσουμε το γιορτινό τραπέζι των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς χωρίς ενοχές είναι να κάνουμε μια μικρή αποτοξίνωση πριν τις γιορτές!
Ακολουθώντας μια σωστή διατροφή λίγο πριν τις ημέρες των Χριστουγέννων, στην ουσία προετοιμάζουμε το σώμα μας να υποδεχθεί την υπερβολική δόση φαγητού, αλκοόλ και γλυκισμάτων. Μια ισορροπημένη διατροφή 3 ημερών θα δώσει στο σώμα μας την απαραίτητη ενέργεια και το... περιθώριο να ξεφύγουμε λίγο από τις καθημερινές διατροφικές μας συνήθειες.

Ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης περιέχει κάποιους βασικούς κανόνες για να υπάρχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα:

- Εντάσσουμε στην καθημερινότητά μας την κατανάλωση 2 λίτρων νερού ημερησίως

- Αποφεύγουμε για ένα μικρό διάστημα την κατανάλωση καφεΐνης. Αντικαθιστούμε με ροφήματα βοτάνων που βοηθούν στην απομάκρυνση των τοξινών.

- Εστιάζουμε στην κατανάλωση λαχανικών και φρούτων

- Αποφεύγουμε τα επεξεργασμένα τρόφιμα

- Αποφεύγουμε την κατανάλωση ζάχαρης και άλλων γλυκαντικών ουσιών

- Ενεργοποιούμε τον μεταβολισμό μας με άσκηση, ακόμα και αν πρόκειται απλά για μια βόλτα σε έντονο ρυθμό.

- Προσέχουμε τον ύπνο μας. Οι διατροφολόγοι τονίζουν ότι ο ποιοτικός ύπνος ρυθμίζει την όρεξη και συμβάλλει στη μείωση της επιθυμίας για ζάχαρη.

Ξεκινάμε την ημέρα μας με ένα υγιεινό πρωινό

Βάλτε στης καθημερινές σας συνήθειες το πρωινό. Ένα υγιεινό πρωινό ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας για όλη την ημέρα. Μπορούμε να πιούμε ένα ρόφημα από «γάλα» αμυγδάλου με 2 κουταλιές βρώμης.

Ακολουθούμε δύο κυρίως γεύματα 

Για το μεσημεριανό και το βραδινό μας θα πρέπει να αποφεύγουμε το κόκκινο κρέας και τα γαλακτομικά προϊόντα. Μπορούμε να καταναλώσουμε άφθονα λαχανικά με ελάχιστο λάδι, κοτόπουλο ή ψάρι και μια μερίδα δημητριακών όπως βρώμη, πίτουρο ή καστανό ρύζι.

Σνακ

Στο ενδιάμεσο της ημέρας μπορείτε να παίρνετε μικρά σνακ που θα αποτελούνται από φρούτα ή ανάλατους ξηρούς καρπούς. Τα μήλα, τα αχλάδια και τα ακτινίδια είναι ιδανικά σε ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης αφού βοηθούν στην ρύθμιση του επιπέδου των σακχάρων και των λιπιδίων στο αίμα.

Αποφεύγοντας τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες και τις γλυκαντικές ουσίες, τα λιπαρά και τις σάλτσες, με ποιοτικό ύπνο, με όμορφους περιπάτους στους στολισμένους δρόμους και βόλτες στα καταστήματα, σε λίγες μόνο ημέρες θα νιώθετε ευεξία και ενέργεια χωρίς να έχετε υποβληθεί σε μακροχρόνιες και επίπονες δίαιτες και φυσικά θα είστε έτοιμοι να απολαύσετε όλα τα καλά των Χριστουγέννων χωρίς τύψεις!

Όλα τα παραπάνω φυσικά, μπορείτε να τα εφαρμόσετε και μετά τις γιορτές για μια σωστή αποτοξίνωση του οργανισμού σας.