Η προσπάθεια καλό είναι να ξεκινήσει από σήμερα κιόλας, μεαλλαγές στη διατροφή και στο πρόγραμμα της καθημερινότητά μας, ώστε ναδούμεαποτελέσματα μέχρι το καλοκαίρι και να αποκτήσουμετην κοιλιά των ονείρων μας. Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές ώστε να μην χρειάζεται να ρουφάμε την κοιλίτσα μας για νακουμπώσουμε το αγαπημένο μας τζιν!

– Κίνηση και Αερόβια άσκηση

Το κοιλιακό λίπος καταπολεμάται με την αερόβια άσκηση. Το τρέξιμο είναι ένα εύκολος τρόπος. Εάν βάλεις στο πρόγραμμα σου να τρέχεις περίπου 20 χιλιόμετρα την εβδομάδα είναι ότι καλύτερο. Εάν είσαι πρωτάρα μπορείς να ξεκινήσεις με περπάτημα μισή ώρα την ημέρα. Θα εντυπωσιαστείς από το πόσο γρήγορα θα αρχίσεις να τρέχεις. Η φυσική σου κατάσταση και η αντοχή σου θα φτιάξει σταδιακά. Σε λίγο καιρό θα δεις εντυπωσιακά αποτελέσματα στο κορμί σου και κυρίως στο επίμαχο σημείο της κοιλιάς.

– Πρόσθεσε πρωτεΐνη

Είναι απαραίτητο να προσθέσεις πρωτεΐνη στη διατροφή σου για μια πιο εύκολη απώλεια λίπους της κοιλιάς. Επειδή τοσώμα αρχίζει να παράγει περισσότερη ινσουλίνη καθώς μεγαλώνουμε τα μυϊκά και τα λιπώδη κύτταρα δεν ανταποκρίνονται σωστά. Ηινσουλίνη προάγει την αποθήκευση λίπους, ειδικά γύρω από την κοιλιά. Μια διατροφή υψηλή σε πρωτεΐνες θα σε βοηθήσει σε αυτό. Πρέπειοπωσδήποτε να προσθέσεις λοιπόν κοτόπουλο, ξηρούςκαρπούς, μανιτάρια, ψάρι,αυγά,τρόφιμα δηλαδή πλούσια σε πρωτεΐνη που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις το στόχο σου.

– Βάλε πρόγραμμα στον ύπνο σου

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι αν κοιμάσαι 5 ώρες την ημέρα ή λιγότερο, έχει ως αποτέλεσμα να αυξήσεις τα επίπεδα του κοιλιακού λίπους. Ο μέσος όρος των ωρών ύπνου που χρειάζεται ένας άνθρωπος είναι 8 ώρες και αυτή είναι μια συνήθεια που θα σε βοηθήσει να χάσεις το λίπος από την κοιλιά. Ιδιαίτερα τασαββατοκύριακα συνηθίζουμε να κοιμόμαστε αργά, να ξυπνάμε αργά και να διαταράσσουμε το πρόγραμμά μας, το οποίο είναι εντελώς διαφορετικό τις καθημερινές. Αυτό επηρεάζει την κοιλιά σου. Έχει αποδειχθεί ότι οι γυναίκες που κοιμούνται και ξυπνούν την ίδια ώρα, έχουν χαμηλότερα επίπεδα σωματικού λίπους. Οι χαοτικές συνήθειες ύπνου επηρεάζουν τοεσωτερικό ρολόι μας, το οποίο με τη σειρά του προκαλεί την έκκριση και την αποθήκευση λίπους και ορμονών στο σώμα όπως της κορτιζόλης. Προγραμμάτισε σωστά λοιπόν τον ύπνο σου και θα έχεις πολλαπλά οφέλη.

–Πιεςτσάι

Τα στοιχεία δείχνουνότι μέτρια αθλούμενοι που κατανάλωναν πράσινο τσάι, το οποίο όπως ξέρουμε είναι φουλ σε αντιοξειδωτικά που ονομάζονται κατεχίνες, έχαναν περισσότερο και πιο γρήγορα το λίπος της κοιλιάς, σε αντίθεση με εκείνους που έκαναν άσκηση μεν, αλλά δεν έπιναν τσάι. Συμπέρασμα: κάνεις όλα τα παραπάνω και πίνεις και το πράσινο τσάι σου.

– Περιόρισε τα γαλακτομικά προϊόντα

Υπάρχουν αρκετές έρευνες που λένε ότι η αποχήαπό τα γαλακτομικά προϊόντα βοηθάστην απώλεια βάρους. Τοασβέστιο που περιέχεται στα γαλακτοκομικάείναι ζωτικής σημασίας αλλά μπορεί να αντικατασταθεί για ένα χρονικό διάστημα και από άλλες πηγές όπως το μπρόκολο, το λάχανο και τους ξηρούς καρπούς. Βλέπετε, πολλοί άνθρωποι έχουν ευαισθησία στη λακτόζη -ένα σάκχαρο που υπάρχει στο γάλα και οτιδήποτε παρασκευάζεται από το γάλα και μπορεί να έχετε δυσανεξία σε αυτή. Σε ορισμένους μάλιστα ανθρώπους τα γαλακτομικά προκαλούν πρήξιμο ιδιαίτερα γύρω από την περιοχή της κοιλιάς, ενώκάποια τυριά είναι ιδιαιτέρως πλούσια σε λιπαρά. Μπορείτε λοιπόν να περιορίσετε την κατανάλωσή τους και να αντικαταστήσετε το γάλα με κάποιο ρόφημα αμυγδάλου ή βρώμης.

– Πρόσθεσε αγγούρια στη διατροφή σου

Τα αγγούρια περιέχουν μεγάλες ποσότητεςνερούκαι πολύ λίγες θερμίδες επομένως βοηθούν στηδιαχείριση του βάρους. Ένα ολόκληρο αγγούρι έχει μόλις 45 θερμίδες! Αν αισθάνεσαι φουσκωμένη, η κατανάλωση αγγουριών μπορεί να σε βοηθήσει. Τα αγγούρια έχει αποδειχθεί ότι αναστέλλουν τη δράση των προ-φλεγμονωδών ενζύμων και μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της διόγκωσης του εντέρου. Για επίπεδους κοιλιακούς λοιπόν κατανάλωσε αγγούρια καθημερινά ως σνακ.

– Όπως και αυγά…

Είναι το ιδανικό ξεκίνημα της μέρας σου, αν έχεις βάλει στόχο να διώξεις το λίπος από την κοιλιά και γενικότερα γύρω από τη μέση. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και η κατανάλωσή τους στο πρωινό σε κάνει να τρως λιγότερο την υπόλοιπη μέρα. Τα αυγά παρέχουν επίσης πολλά θρεπτικά συστατικά τα οποία βοηθούν στο στόχο σου. Είναι καλή πηγή βιταμίνης Β12, μια θρεπτική ουσία που βοηθά το σώμα να διασπάσει τα λιπώδη κύτταρα. Επίσης παρέχουν τη βιταμίνη D. Η ανεπάρκεια της βιταμίνης D στο αίμα έχει συνδεθεί με παχυσαρκία, συμπεριλαμβανομένης και της κοιλιακής παχυσαρκίας. Η χολίνη, ένα άλλο δυνατό θρεπτικό συστατικό που περιέχεται στα αυγά, είναι γνωστή για το ρόλο της στο μεταβολισμό του λίπους. Δεδομένου ότι η πλειοψηφία αυτών των θρεπτικών ουσιών βρίσκεται στον κρόκο του αυγού, φρόντισε να το καταναλώνεις ολόκληρο. Αν σε ανησυχεί η χοληστερόλη που περιέχεται στον κρόκο, κράτα την εξής πληροφορία: μελέτες έχουν αποδείξει ότι η κατανάλωση ενός αυγού την ημέρα είναι γενικά ασφαλής για την καρδιά.

– Πίνε πολύ νερό

Είναι από τις πιο χρήσιμες συνήθειες. Υπάρχουν ακόμα και ειδικές εφαρμογές στο κινητόσου που μπορούν να σου υπενθυμίζουν να πίνεις νερό μέσα στη διάρκεια της ημέρας. 1,5 με 2 λίτρα είναι απαραίτητα για να αποβάλλονται οι τοξίνες από τον οργανισμό και να μειωθεί η κατακράτηση που ως γνωστόν είναι και αυτήυπεύθυνη για την φουσκωμένη σου κοιλιά!

Έχοντας όλα τα παραπάνω υπόψιν σουσε λίγο καιρό θα νιώθεις πολύ πιο… ξεφούσκωτη και θα αποκτήσεις υγιεινές συνήθειες όχι μόνο για να έχεις επίπεδη κοιλιά αλλά και για να μπορείς να ρυθμίζεις σωστά το βάρος σου!