Αμβλώσεις: Εξοργισμένη εμφανίστηκε στα social media η Έλενα Ακρίτα, η οποία θέλησε να σχολιάσει με τον δικό της καυστικό τρόπο την διαφημιστική εκστρατεία κατά των αμβλώσεων που «πλημμύρισε» το Μετρό. Σημειώνεται, πως η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε το πρωί της Δευτέρας και ήταν προγραμματισμένο να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για 14 ημέρες. Ωστόσο, μετά το σάλο που ξέσπασε κατέβηκε το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό και με εντολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Η Έλενα Ακρίτα ανέβασε στο λογαριασμό της στο Facebook μια ακόμη παλαιότερη αφίσα κατά των αμβλώσεων, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να στηλιτεύσει τη νέα καμπάνια του Μετρό. Στην αφίσα απεικονίζεται ένα προφυλακτικό και δεκάδες μωρά να προσπαθούν να διαφύγουν, φωνάζοντας «μην μας σκοτώνεις μανούλα». Η αφίσα υπογράφεται από την Χριστιανική Νεολαία Αθηνών, κοσμείται από υπέρτιτλους που γράφουν «Όχι άλλα Χαμένα Ελληνόπουλα» και αναφέρει ότι «Ο Έλεγχος των Γεννήσεων είναι Φόνος». Η κ. Ακρίτα επέλεξε την παλαιότερη αφίσα με την εξής σημείωση: «Πρόταση για την επόμενη καμπάνια κατά την άμβλωσης στο μέτρο».