LEGO: Σταματά την προώθηση παιχνιδιών με αστυνομικούς
H δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ από αστυνομικό στη Μινεάπολη προκάλεσε κύμα οργής και διαμαρτυριών σε όλη τη χώρα. Αντίχτυπο είχε και στη βιομηχανία με χαρακτηριστικό παράδειγμα την απόφαση του δανέζικου ομίλου παιχνιδιών Lego Group. Πιο συγκεκριμένα εν μέσω διαδηλώσεων για τη ρατσιστική δολοφονία, ζήτησε από τα καταστήματα λιανικής, με τα οποία συνεργάζεται, να σταματήσουν να προωθούν κιτ με αστυνομικούς.
Πρόκειται για πάνω από 30 προϊόντα. Αυτά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, το αστυνομικό τμήμα LEGO City, τον Λευκό Οίκο, το πυροσβεστικό σταθμό, την αστυνομική μονάδα σκυλιών, το περιπολικό, και πολλά άλλα. Η πρωτοβουλία ελήφθη στο πλαίσιο της #BlackOutTuesday. Τα συγκεκριμένα προϊόντα θα εξακολουθούν να είναι διαθέσιμα από τα καταστήματα της ίδιας της LEGO και τον ιστότοπό της.
Η είδηση ήρθε στη δημοσιότητα όταν το The Toy Book δημοσίευσε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ομίλου LEGO προς συνεργαζόμενα καταστήματα, ζητώντας την παύση της προώθησης άνω των 30 προϊόντων της.
«Στο πλαίσιο της απόφασής μας να σεβαστούμε τη #BlackOutTuesday, ζητήσαμε, ως αντίδραση στα τραγικά γεγονότα στις ΗΠΑ, από τα συνεργαζόμενα με εμάς καταστήματα να αποφεύγουν να αναρτούν υλικό προώθησης προϊόντων της LEGO και να πάψουν να αναρτούν περιεχόμενο στα μέσα μας κοινωνικής δικτύωσης» δήλωσε, στο The Toy Book, εκπρόσωπος του δανέζικου ομίλου παιχνιδιών. «Λυπούμαστε για την όποια παρανόηση και θα διασφαλίσουμε το ότι, στο μέλλον, θα είμαστε πιο σαφείς για τις προθέσεις μας».
«Η αποστολή μας είναι να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε τους αυριανούς ενήλικες και αυτό περιλαμβάνει να τους εμπνεύσουμε να είναι ανεκτικοί, ευγενικοί και να μην αποκλείουν κανέναν», ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο όμιλος παιχνιδιών Lego.
Παράλληλα, στην προσπάθεια της για καταπολέμηση του ρατσισμού, δεσμεύθηκε για δωρεά ύψους 4 εκατομμυρίων δολαρίων σε οργανισμούς που ενημερώνουν τα παιδιά για την φυλετική ανισότητα.
Στο ίδιο πλαίσιο και η Διεθνής Εταιρεία Pokemon δεσμεύτηκε να στηρίξει με 100.000 δολάρια τους σκοπούς του ακτιβιστικού κινήματος «Βlack Lives Matter». Αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα του πώς εταιρείες που ψυχαγωγούν ή πωλούν προϊόντα για παιδιά, προσαρμόζουν τα μηνύματά τους καθώς προσπαθούν να διαχειριστούν αυτή την περίοδο της αμερικανικής ιστορίας και να εξηγήσουν την πολυπλοκότητα του ρατσισμού και της αστυνομικής βίας στα παιδιά, μέσω ενεργειών και λέξεων.