Στην Ιαπωνία άνοιξε Starbucks για κωφούς - Οι εργαζόμενοι εξυπηρετούν στη νοηματική γλώσσα
Στην Ιαπωνία άνοιξε το πρώτο μαγαζί Starbucks για κωφούς, με τους υπαλλήλους να μιλούν τη νοηματική γλώσσα. Στο μαγαζί προσφέρονται ευκαιρίες εργασίας σε ανθρώπους με προβλήματα ακοής. Στόχος του νέου εγχειρήματος είναι να λειτουργήσει ως «γέφυρα επικοινωνίας» για κάθε επισκέπτη είτε γνωρίζει τη νοηματική γλώσσα είτε όχι.
Πώς γίνονται οι παραγγελίες
Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν φωνητικά. Μόλις σταλεί η παραγγελία, τάμπλετ που υπάρχουν στα ταμεία μετατρέπουν τη φωνητική παραγγελία σε γραπτή. Αν πρόκειται για μία πολύ ιδιαίτερη παραγγελία που δεν υπάρχει στον κατάλογο, μπορούν να την γράψουν σε ένα σημειωματάριο. Εναλλακτικά μπορούν να δείξουν τον καφέ της επιλογής τους στο μενού. Όταν η παραγγελία τους ετοιμαστεί ένα βίντεο τους ενημερώνει και τους προκαλεί για να την παραλάβουν. Το μαγαζί στην Ιαπωνία ονομάστηκε «Singing Store». Άνοιξε τις πύλες του στις 27 Ιουνίου στο Κουνιτάτσι Σίτι του Τόκιο, «μια περιοχή με μακρά ιστορία στην κοινότητα των κωφών και των ατόμων με μειωμένη ακοή», όπως αναφέρει το δελτίο τύπου του καταστήματος. Είναι το πρώτο του είδους του στην Ιαπωνία και το πέμπτο της αλυσίδας παγκοσμίως.手話が共通言語となる『スターバックス コーヒー nonowa国立店』 が6/27(土)にオープンします。聴者と聴覚に障がいのあるパートナーが共に働き、誰もが自分らしく活躍できる居場所づくりを目指します。ご来店の際には整理券が必要となります。 https://t.co/4dhfSWQ4P0 pic.twitter.com/WS6azHp0CM
— スターバックス コーヒー (@Starbucks_J) June 24, 2020