Απογοητευμένος με τον Τζόρνταν και το «The Last Dance» ο Πίπεν [vid]
The Last Dance: Ο σπουδαίος φόργουορντ είχε κάτι παραπάνω από κομβικό ρόλο στην επιτυχία των Σικάγο Μπουλς των 90s και γι' αυτό το «The Last Dance» είχε εκτενή αναφορά στον ίδιο. Ωστόσο, φαίνεται πως εκείνος δεν έμεινε ικανοποιημένος, με τον τρόπο που παρουσιάστηκε η ιστορία του. Τις τελευταίες ώρες, μάλιστα, άρχισαν να κυκλοφορούν σενάρια πως η σχέση του με τον Μάικλ Τζόρνταν έχει υποστεί ρωγμές, με τον Ντέιβιντ Καπλάν του ESPN 1000 να λέει πως «ο Πίπεν είναι απογοητευμένος με τον Μάικλ Τζόρνταν για το πορτρέτο του που παρουσιάστηκε στη σειρά». Από την πλευρά της, η Tζάκι ΜακΜίλαν έγραψε πως «ο Πίπεν είναι πολύ σιωπηλός από την ημέρα που ξεκίνησε η προβολή της σειράς και κοντινοί του άνθρωποι αναφέρουν πως είναι πληγωμένος κι απογοητευμένος για το πώς παρουσιάστηκε».
«Χτύπησε» απίστευτα νούμερα το ντοκιμαντέρ
Το μυθικό ντοκιμαντέρ ολοκληρώθηκε με 10 επικά επεισόδια και τόσο το ESPN όσο και το Netflix είδαν το ντοκιμαντέρ για την τελευταία σεζόν του Μάικλ Τζόρνταν στους Σικάγο Μπουλς να κάνει πάταγο, ειδικά από την στιγμή που η αγωνιστική δράση σε όλο τον πλανήτη είχε “παγώσει” το τελευταίο δίμηνο. Μάλιστα, το ESPN κατέγραψε σε όλη τη διάρκεια προβολής του ντοκιμαντέρ τα υψηλότερα νούμερα της ιστορίας του για τέτοιου είδους παραγωγή, την ώρα που το Netflix ανακοίνωσε την Τετάρτη 20 Μαΐου πως 23.800.000 νοικοκυριά (εκτός των ΗΠΑ) παρακολούθησαν το “The Last Dance” τις τέσσερις πρώτες εβδομάδες της προβολής του. Αυτό που μένει είναι να προστεθεί κι η τελευταία εβδομάδα για να ολοκληρωθεί το παζλ που αφορά στην τηλεθέασή του.Όσο για τον τρόπο που χρησιμοποίησε το Netflix για να ανακοινώσει τα… ευχάριστα; “Το 23 ήταν πάντα το τυχερό του νούμερο, 23.8 εκατομμύρια νοικοκυριά εκτός των ΗΠΑ παρακολούθησαν το “The Last Dance” μέσα στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες” έγραψε χαρακτηριστικά στα social accounts η πλατφόρμα, συνοδεύοντας το μήνυμά της με το “The Shot” από το Game 6 των NBA Finals του 1998.23 was always his lucky number! 23.8 million households outside the US checked out The Last Dance in its first four weeks on Netflix pic.twitter.com/xS4GCR1uzU
— Netflix (@netflix) May 20, 2020