Άσχημα νέα για τα Burberry [pics]
Δυσάρεστα είναι τα νέα για τον οίκο Burberry αφού είδε τις συγκρίσιμες πωλήσεις της Burberry Group να καταγράφουν πτώση 45% στο α΄ τρίμηνο της χρήσης 2021, ενώ προειδοποίησε ότι στο β΄ τρίμηνο θα πληγεί επίσης σημαντικά από την πανδημία. Η βρετανική εταιρεία πολυτελών ειδών κατέγραψε πτώση 45% στις συγκρίσιμες πωλήσεις κατά τη διάρκεια των 13 εβδομάδων μέχρι τις 27 Ιουνίου σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγουμένου έτους.
Η εταιρεία προειδοποίησε ότι οι πωλήσεις λιανικής αναμένεται να μειωθούν 15%-20% στο β΄ τρίμηνο, καθώς και μεταξύ 40%-50% στο α΄ μισό της χρήσης 2021. Τα έσοδα λιανικής για το α΄ τρίμηνο υποχώρησαν στα 257 εκατομμύρια στερλίνες (322,7 εκατομμύρια δολάρια) από τα 498 εκατομμύρια στερλίνες στις 29 Ιουνίου 2019.
Από τότε που οι εβδομάδες μόδας τέθηκαν σε διαθεσιμότητα από τον Φεβρουάριο λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, έχουν κυκλοφορήσει αρκετές εικασίες όσον αφορά το μέλλον των οίκων. Το βρετανικό label θα κάνει μια σημαντική αλλαγή προκειμένου να είναι βέβαιο πως οι εργαζόμενοι αλλά και οι προσκεκλημένοι του θα είναι ασφαλείς. Έτσι, όπως έγινε γνωστό η Spring/Summer 2021 συλλογή του οίκου Burberry θα παρουσιαστεί σε έναν ανοιχτό χώρο, που βέβαια ακόμα δεν έχει οριστικοποιηθεί. Το show θα είναι διαθέσιμο και μέσω διαδικτύου, μιας και είναι σχεδόν βέβαιο πως πολλοί θα είναι αυτοί που δεν θα καταφέρουν να ταξιδέψουν για να δώσουν το παρών.
Ο Οίκος που έκανε μόδα τα καρό
Με την χαρακτηριστική καμπαρντίνα και το καρό να αποτελούν σήμα κατατεθέν του, ο οίκος Burberry κατάφερε να κάνει διάσημο σε όλη την υφήλιο το βρετανικό casual ντύσιμο, συνδυάζοντας στιλ και πρακτικότητα, με φανατικό κοινό. Το χαρακτηριστικό μοτίβο ταρτάν έχει γίνει ένα από τα αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα και έχει αντιγραφεί ευρέως. Το brand δημιουργήθηκε το 1856 όταν ο Thomas Burberry ζήλεψε ένα αδιάβροχο της προβιάς που φορούσε ένας φίλος του που ήταν βοσκός. Για αρχή, δημιούργησε το πρώτο αδιάβροχο ύφασμα, που επέτρεπε τη δίοδο του αέρα. Στη συνέχεια, του πρόσθεσε logo με έναν ιππότη ιππέα. Μετά αποφασίζει να το επενδύσει με καρό ύφασμα σε χρώμα καραμελέ, κόκκινο, λευκό και μαύρου και κάπως έτσι έγραψε ιστορία, δημιουργώντας ένα από τα πιο εμβληματικά κομμάτια ρούχου που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ.