«Ασυμβίβαστη, έντιμη και χαρισματική»: Η ανάρτηση της Μάρως Βαμβουνάκη για την Κλαυδία
Η Μάρω Βαμβουνάκη με μια δημοσίευση στα social media επαίνεσε την εκπρόσωπο της Ελλάδας που απόψε θα ανέβει στη σκηνή της Eurovision για να ερμηνεύσει την «Αστερομάτα».

Λίγες μόνο ώρες έμειναν για τον μεγάλο τελικό της Eurovision με την εκπρόσωπο της Ελλάδας, την Κλαυδία να βρίσκεται στο επίκεντρο. Οι ευχές και οι αναρτήσεις υποστήριξης στη νεαρή τραγουδίστρια αυξάνουν και όλοι εύχονται ένα καλό πλασάρισμα. Η Μάρω Βαμβουνάκη με μια δημοσίευση στα social media επαίνεσε την εκπρόσωπο της Ελλάδας που απόψε θα ανέβει στη σκηνή της Eurovision για να ερμηνεύσει την «Αστερομάτα».
Η γνωστή συγγραφέας στη δημοσίευσή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook επαίνεσε την Κλαυδία, παρουσιάζοντάς την ως παράδειγμα και φωτεινή εξαίρεση σε έναν χώρο όπου συχνά κυριαρχούν οι υπερβολές, η πρόκληση και η επίφαση. Όπως υποστήριξε, με σεμνότητα, ευγένεια και αληθινό ταλέντο και όχι με εντυπωσιασμούς η Κλαυδία κατάφερε να κερδίσει την καρδιά του κοινού. Αυτός είναι και ο λόγος, τόνισε, που έχει ήδη αναδειχθεί νικήτρια, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος του τελικού.
«Παράδειγμα. Επιτέλους ένα παράδειγμα»
Πιο αναλυτικά, η Μάρω Βαμβουνάκη έγραψε στην ανάρτησή της: «Το καλό καλό δεν έχει";; Έχει και παραέχει και στο τέλος μόνο το καλό έχει καλό. Τέτοια μίζερα αποφθέγματα τα βγάζουν όσοι ζητούν δικαιολογίες για τις πονηριές τους και τα κόλπα τους. Εμφανίζεται ένα κορίτσι που μας σόκαρε με το πόσο εντάξει δείχνει. Καλοχτενισμένο, καλότροπο, με τα γυαλάκια του και την συνεχή ευγένειά του. Βλέμμα με ευθύτητα, με χαμόγελο ειλικρινές, με καλά ελληνικά, αγωγή και σεμνότητα. Και πού; Σε ένα χώρο όπου "τα πάντα επιτρέπονται", της μουσικής σκηνής! Εκεί όπου μπορείς να χτυπιέσαι μισόγυμνος ή ολόγυμνος, αχτένιστος, άπλυτος, να βρίζεις, να χυδαιολογείς, να κατεβάζεις καντήλια, να είσαι ατάλαντος αλλά να κάνεις ακρότητες που ξεσηκώνουν το ξαναμμένο κοινό, τον αδικημένο δήθεν, τον καταπιεσμένο δήθεν εαυτό που θέλει να εκδικηθεί και να χλευάσει κάθε "σύστημα''».
Στη συνέχεια του κειμένου αναφέρεται: «Η Κλαυδία άμα τη εμφανίσει ήταν καμένο χαρτί. Ούτε σε μένα άρεσε γιατί μου θύμισε θεούσα δασκαλίτσα. Κι όμως. Είναι μεγάλη βόμβα το ταλέντο το γνήσιο και πηγαίο σαν κυματισμός. Η δουλειά, η πολλή δουλειά και το τίμιο καθαρό πρόσωπο. Η ευπρέπεια μέσα στη νομιμοποιημένη απρέπεια. Η τέχνη θέλει τρία πράγματα: Ταλέντο πολύ, μα πολύ, εργατικότητα, και ψυχή. Κι αυτό το ακλόνητο κορίτσι χθες το βράδυ μάγεψε το κοινό, ακόμα και το διαρκώς γκρινιάρικο κοινό της χώρας μας, διότι άφησε να ξεχυθεί η μεγάλη σα θάλασσα ψυχή της και να φτάσει μέχρι εκεί που βρισκόταν ο καθένας μας. Στο στάδιο της Ελβετίας, στον καναπέ του, στην κουζίνα του, στο γραφείο του, στο νυχτερινό δρόμο όπως μόνος οδηγεί... Παντού στη γη όπου υπάρχει ανοιχτό ραδιόφωνο. Όπως και να πάνε αύριο τα πράγματα το κορίτσι αυτό νίκησε γιατί ασυμβίβαστο, έντιμο και χαρισματικό ξέρει τι θέλει, τι μπορεί, και πού πάει. Παράδειγμα. Επιτέλους ένα παράδειγμα».