Ένας χρόνος έχει περάσει από τότε που η Sony, η εταιρία που μεγάλωσε γενιές με τα Playstation και Gran Turismo, παρουσίασε στις αρχές του περασμένου έτους το Vision-S. Πρόκειται για το  πρώτο – πραγματικό – αυτοκίνητο στα χρονικά της, με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης και σύστημα σύστημα 360 Reality Audio μεταξύ πολλών άλλων, που μετατρέπει την καμπίνα σε μίνι συναυλιακό χώρο, παράγοντας και διαχέοντας τα ηχητικά κύματα σε όλη την επιφάνεια.

Τώρα, πλέον, το βλέπουμε σε πλάνα από τις δοκιμές εξέλιξης, τόσο σε πίστα όσο και δημόσιους δρόμους, που δείχνουν πως η Sony είναι πολύ σοβαρή με το λανσάρισμά του.

Το όραμα της Sony, σε πρώτη φάση δεν διαφέρει από το όραμα που φαίνεται πως μοιράζονται και όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές: ηλεκτροκίνηση, αυτόνομη οδήγηση, συνδεσιμότητα και διάφορες άλλες τεχνολογίες που βελτιώνουν την ποιότητα της συνύπαρξης του οδηγού με το αυτοκίνητο. Η υλοποίηση ενδεχομένως να διαφέρει, αλλά σε πρώτη ανάγνωση η Sony δεν κάνει κάτι ριζοσπαστικά διαφορετικό.

Το Vision-S ενσωματώνει αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 2 και παίρνει κίνηση από δυο ηλεκτροκινητήρες, 200 kW έκαστος (ή 270 ίππων), που μπορούν να επιταχύνουν το Sony στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,8 δλ. και να το φτάσουν μέχρι τα 239 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Για την υλοποίησή του, οι Ιάπωνες συνεργάστηκαν με τις Bosch, Continental, NVIDIA, AIMotive, Elektrobit Automotive, Magna Steyr, Valeo, Vodafone, Qualcomm και ZF.

Διαθέτει, μεταξύ άλλων, αισθητήρες αναγνώρισης πεζών, αντικειμένων και κινούμενων οχημάτων, ραντάρ διατήρησης ταχύτητας και επιβράδυνσης, Solid State LiDAR και περιμετρικός έλεγχος 360 μοιρών για προσέγγιση αντικειμένου. Αυτά είναι μερικά μόνο από τους ηλεκτρονικούς συνοδοιπόρους του οδηγού. Στο εσωτερικό επίσης υπάρχει ηλεκτρονική εποπτεία για τα πάντα, με τις οθόνες αφής να κυριαρχούν απόλυτα.

Να σημειωθεί ότι μετά την Tesla που επένδυσε στην ηλεκτροκίνηση, και άλλες εταιρείες από τον χώρο της τεχνολογίας θέλησαν να ακολουθήσουν το ίδιο παράδειγμα, όπως η Sony, η Apple και η Google

Μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως εάν το Vision-S θα περάσει στην παραγωγή, αλλά θα ήταν τουλάχιστον οξύμωρο να επενδύσει η Sony τόσα κεφάλαια σε ένα project και να το κρατήσει στο στάδιο του πρωτοτύπου.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις