Αφότου πέρασαν δύο εβδομάδες από το στρατηγικό πλάνο “Renaulution” και την επισημοποίηση της επιστροφής του εμβληματικού Renault 5 ως ηλεκτρικό, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Luca de Meo, προχώρησε σε νέες αποκαλύψεις.

Μιλώντας ενώπιον δημοσιογράφων αναφέρθηκε σε μια πληθώρα θεμάτων όπως είναι η μετάβαση της μάρκας σε καθεστώς ηλεκτροκίνησης, η διεύρυνση της γκάμας των μικρομεσαίων μοντέλων (SUV και sedan), ενώ αναφέρθηκε και σε μερικά μοντέλα των έτερων εταιρειών του ομίλου, όπως είναι το Spring της Dacia.

Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην αναφορά του στο νέο Megane, το οποίο, όπως δήλωσε θα είναι ηλεκτρικό, βασιζόμενα -κατά πάσα πιθανότητα- στο πρωτότυπο Megane eVision. Το γεγονός πως το δημοφιλές μικρομεσαίο θα διατίθεται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, δεν συνεπάγεται πως δεν θα υπάρχουν και plug-in υβριδικά και hybrid μοντέλα. Οι τελευταίες, μάλιστα κατηγορίες θα εκπροσωπούνται από άλλα αυτοκίνητα που θα ανήκουν στην κατηγορία “C”.

«Θα μετατρέψουμε το Megane σε ηλεκτρικό, αλλά θα προσφέρουμε στους πελάτες της “C” κατηγορίας hybrid και Plug-in Υβριδικά μοντέλα. Θα υπάρχουν πολλές λύσεις, αλλά δεν θα βασίζονται απαραίτητα σε παραδοσιακά αμαξώματα. Θα κατευθυνθούμε προς την premium κατηγορία, με νέα αμαξώματα. Δεν ενδιαφερόμαστε ιδιαίτερα για τα θερμικά μοτέρ επειδή δεν αποκομίζουμε πολλά κέρδη. Δεν λέω πως θα αλλάξουμε… αύριο, αλλά αυτή είναι η νέα μας φιλοσοφία», σημείωσε ο CEO της μάρκας.

Μεταξύ άλλων ο Luca de Meo επικεντρώθηκε στη μελλοντική τιμολόγηση των προϊόντων της και στην καθολική αύξηση των τιμών στην αγορά αυτοκινήτου.

«Όταν λέω πως η μέση τιμή των μοντέλων Renault θα κυμαίνεται μεταξύ 26.000 και 27.000 ευρώ, όλοι σοκάρονται. Αλλά πρέπει να ξέρετε πως η τιμή των αυτοκινήτων συνεχώς θα αυξάνεται», υπογράμμισε, αποδίδοντας την τιμολογιακή αύξηση στο κόστος παραγωγής των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Λίγα λόγια για τη Renault

Ο όμιλος Renault είναι γαλλική αυτοκινητοβομηχανία που παράγει επιβατικά αυτοκίνητα, επαγγελματικά οχήματα, λεωφορεία και φορτηγά και είναι παρούσα σε 118 χώρες.

Η εταιρεία Renault ιδρύθηκε στις 25 Φεβρουαρίου 1899. Όταν τα αυτοκίνητα της εταιρείας εξάγονταν στις Η.Π.Α. στις δεκαετίες του 1950 και του 1960, αποφασίστηκε το όνομά της να προφέρεται «Ρενάλτ» στις διαφημιστικές καμπάνιες της Αμερικής και αυτή η ονομασία εξακολουθεί να χρησιμοποιείται μέχρι και σήμερα. Παρόλα αυτά, σήμερα στην Ελλάδα και σε πολλές χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανόμενης και της Γαλλίας, εξακολουθεί να προφέρεται «Ρενώ».

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις