Το Microlino δεν θυμίζει  supercar ή SUV. Η οικογένεια Ouboter από την Ελβετία (Wim, Oliver και Merlin) είναι εκείνη που εμπνεύστηκε το project και συνεργάστηκε με το τμήμα Εφαρμοσμένων Επιστημών του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης.

Μία από τις βασικές αρχές που έλαβαν υπόψιν ήταν οι περιορισμένοι αριθμητικά χώροι στάθμευσης στις ευρωπαϊκές μητροπόλεις και η όσο το δυνατόν λιγότερη ενέργεια που χρειάζεται να καταναλώσει ένα όχημα για τις καθημερινές, εντός αστικού ιστού, μετακινήσεις.

Η Micro επενδύει στην μικροκινητικότητα και εμπνεύστηκε bubble cars της δεκαετίας του ’50, παρουσιάζοντας ένα όχημα όπου οδηγός εισέρχεται από μπροστά θυμίζοντας ένα αντίστοιχο αυτοκινητάκι της BMW του 1957, το Isetta

Στο 2018, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, παρουσιάστηκε στο πρωτότυπο στο εσωτερικό του οποίου μπορούν να φιλοξενηθούν μέχρι δύο άτομα. Έχει βάρος 513 κιλά μαζί με την μπαταρία του και διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 15 kW και 110 Nm ροπής, που του εξασφαλίζει τα 0-50 χλμ./ώρα σε 5”. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 90 χλμ./ώρα. Διαθέτει επίσης και μία οπίσθια μικρότερη θύρα που δίνει πρόσβαση στο χώρο αποσκευών, χωρητικότητας 220 λίτρων.

Μπορεί να το βρει κάποιος σε δύο εκδόσεις: Μία των 8 kWh με αυτονομία 120 χιλιομέτρων και μία με μπαταρία 14,1 kWh για 215 χιλιόμετρα.

Εκείνη όμως που θα βγει σε ευρεία παραγωγή στο άμεσο μέλλον είναι η έκδοση του Microlino 2.0, με μικρές αλλαγές στο σχεδιασμό και τιμή στα €12.000.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις