H SL73 AMG είναι η πιο σπάνια έκδοση του μοντέλου, καθώς από το γερμανικό εργοστάσιο βγήκαν περίπου 50 αυτοκίνητα. Αργότερα τον κινητήρα αυτόν φόρεσαν τα Pagani Zonda. Οι Έλληνες εκτιμούν και ψάχνουν τα ιδιαίτερα αυτοκίνητα. Αυτοί που έχουν τα χρήματα να αποκτήσουν κάποια σπάνια και ακριβά κομμάτια τα επιλέγουν προσεκτικά όχι μόνο για να… φαίνονται αλλά και για να τα χρησιμοποιούν, παράδειγμα η Mercedes-Benz SL 73 AMG, που δημοπρατεί ο οίκος RM Sotheby’s.

Η δωδεκακύλινδρη SL μοντέλο του 1999, είναι αγορασμένη στην Ελλάδα και έχει 152.760 χλμ.

H Mercedes-Benz παρουσίασε την τέταρτη γενιά της SL (R129) το 1989, για να αρχίσει η κυκλοφορία του 2-πορτου roadster ένα χρόνο αργότερα. Από το εργοστάσιο βγήκαν πάνω 210.000 αυτοκίνητα, με το μοντέλο να είναι από τα πρώτα που διέθεταν αυτόματη ηλεκτροϋδραυλική οροφή.

Από τα χέρια των μηχανικών της AMG βελτιώθηκαν, μέχρι το 2001 που σταμάτησε η παραγωγή της, μόλις 300 μοντέλα SL-Class, με τις εκδόσεις SL55 AMG, SL60 AMG, SL70 AMG και SL73 AMG να είναι πραγματικά σπάνιες. Όπως αναφέρεται, μόνο η SL60 AMG πωλούνταν μέσα από τις αντιπροσωπείες της Mercedes, με τις υπόλοιπες τρεις εκδόσεις να μπορούν να αγοραστούν από την AMG.

H SL73 AMG είναι η πιο σπάνια έκδοση του μοντέλου, καθώς πιστεύεται ότι από το γερμανικό εργοστάσιο βγήκαν -μεταξύ 1997 και 2001- 40 με 50 αυτοκίνητα. Αυτό που κάνει ιδιαίτερο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ο κινητήρας του, καθώς κάτω από το καπό της SL73 AMG βρίσκεται ο 7,3-λίτρων ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας, απόδοσης 525 ίππων και 750 Nm ροπής, τον οποίο επέλεξε ο Horacio Pagani για να κινήσει το Zonda. Στην συνέχεια η AMG εξέλιξε τον κινητήρα με 555 ίππους. Το 2005 στο μοντέλο Zonda F απέδιδε 602 ίππους.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις