Το Qashqai είναι το πρώτο μοντέλο της Nissan στην Ευρώπη που βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C.

Τοαμάξωμα χρησιμοποιεί πιο ελαφριά υλικά, καθώς και προηγμένες τεχνικές σφράγισης και συγκόλλησης για αύξηση της αντοχής αλλά και μείωση του βάρους. Οι εμπρός και πίσω πόρτες, τα εμπρός φτερά και το καπό είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο, εξοικονομώντας 21 κιλά. Συνολικά, το αμάξωμα του νέου Qashqai είναι πιο ελαφρύ κατά 60 κιλά και με αυξημένη κατά 41% ακαμψία.

Το αυτοκίνητο έχει επιρροές από το Nissan Juke, με τις λωρίδες LED και τα Full LED Matrix φωτιστικά σώματα. Ξεχωριστό τόνο δίνουν και οι 20αρες ζάντες γιατί λίγο πιο ακριβή έκδοση. Το νέο Qashqai διατίθεται σε 11 διαφορετικά χρώματα, ενώ για περισσότερη εξατομίκευση θα υπάρχουν και πέντε διαφορετικές διχρωμίες.

Το μήκος έχει μεγαλώσει κατά κάποια χιλιοστά προς όλες τις διαστάσεις και έχει αυξηθεί ο διαθέσιμος χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών κατά 28 χλστ., ενώ υπάρχει και περισσότερο ύψος εσωτερικά. Ο χώρος αποσκευών, μεγάλωσε κατά 50 λίτρα, με τη συνολική χωρητικότητα να αγγίζει πλέον τα 480 λίτρα.

Οι κινητήρες του νέου Nissan Qashqai

Η 3η γενιά του best seller στα μικρομεσαία crossovers, θα κινείται από δύο μηχανικά σύνολα.

  • Με τον 1.3 λτ. κινητήρα βενζίνης, ο οποίος πιστός στο πνεύμα της εποχής, ενσωματώνει ήπια υβριδική τεχνολογία, με δύο εκδόσεις ισχύος, 140 και 160 ίππων, με 240 και 260 Nm ροπής αντίστοιχα. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, με τη δύναμη να περνάει στους εμπρός τροχούς. Αυτός με το αυτόματο κιβώτιο που έχει διαθέσιμο ένα CVT, με το οποίο θα είναι διαθέσιμη και η 4κίνηση, αλλά για την ισχυρότερη έκδοση των 160 ίππων, που σε αυτή τη περίπτωση η ροπή είναι ελαφρώς αυξημένη, αγγίζοντας τα 270 Nm. Επίσης θα είναι διαθέσιμα και πέντε οδηγικά προγράμματα: Standard, Eco, Sport, Snow και Off–Road.

  • Η πλήρως υβριδική έκδοση ePower, με ισχύ 190 ίππων. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων, με ισχύ 157 ίππων, που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς είναι 190 άλογα και 330 Nm ροπής, που καταλήγουν αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Το mild hybrid με σύστημα 12v ενσωματώνει μια ξεχωριστή εγκατάσταση μπαταρίας λιθίου τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο και τη γεννήτρια με ιμάντα για τη συλλογή ενέργειας από την πέδηση.

Προχωρημένος είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών ο οποίος και ενσωματώνει το σύστημα πλοήγησης. Στην κορυφή του ταμπλό -αντί του κέντρου, όπως είναι σήμερα- βλέπουμε την οθόνη αφής των 9 ιντσών, που παρέχει έλεγχο στις επιμέρους λειτουργίες του αυτοκινήτου, με έμφαση σε αυτές της συνδεσιμότητας.

Android Auto και Apple CarPlay είναι στάνταρ, ενώ υπάρχουν ακόμα WiFi, οι υπηρεσίες NissanConnect και δυνατότητα σύνδεσης μέχρι 7 συσκευών.

Επιπλέον, για την καλύτερη παθητική ασφάλεια ενσωματώθηκε ένας ακόμα αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα. Στις κορυφαίες εξοπλιστικά εκδόσεις υπάρχει το ηχοσύστημα της Bose και οι δερμάτινες επενδύσεις Nappa.

Το νέο Qashqai στην 4κίνητη Version του θα προσφέρεται με την επόμενη γενιά ProPILOT, προσφέροντας μεγαλύτερη υποστήριξη οδηγού σε ένα ευρύτερο φάσμα περιστάσεων. Το ProPILOT με Navi-link, έχει σχεδιαστεί για να μειώνει την κόπωση και το άγχος κατά την οδήγηση, ενώ είναι πολύ διαισθητικό στη χρήση. Το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης πλέον μπορεί να προσαρμόσει την ταχύτητα ανάλογα τις εξωτερικές συνθήκες, να χρησιμοποιήσει δεδομένα από το σύστημα πλοήγησης και τα ραντάρ τυφλών σημείων, να προειδοποιήσει για πλευρική επαφή με αντικείμενο κ.ά

Στην Ελλάδα το αυτοκίνητο θα διατίθεται από τον Ιούνιο

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις