Ανοδική είναι η τάση των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων το πρώτο μισό του φετινού Μαΐου, σε σύγκριση με το 2019, αποδεικνύοντας έτσι για μια ακόμη φορά το έντονο ενδιαφέρον των Ελλήνων για το αυτοκίνητο.

Με τη χώρα να επανέρχεται σταδιακά από το πολύμηνο lockdown, οι πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν πάρει το τελευταίο διάστημα τα «πάνω» τους καθώς κινούνται σε προ πανδημίας επίπεδα.

Tο πρώτο διάστημα του φετινού Μαΐου, το 15νθήμερο βρίσκεται στις 3.052 ταξινομήσεις, σημειώνοντας αύξηση όχι μόνο σε σχέση με τον περσινό Μάιο που είχε «χτυπηθεί» από το πρώτο κύμα της πανδημίας, αλλά και σε σχέση με τον Μάιο του 2019 (1.180 αυτοκίνητα), όταν η αγορά κινούνταν σε ρυθμούς ανάπτυξης (2.680 αυτοκίνητα).

Σχετικά με τις επιδόσεις των εταιρειών, η Peugeot στο πρώτο 15νθήμερο προηγείται των υπολοίπων, έχοντας κάνει αρκετά υψηλά νούμερα πωλήσεων, ακολουθούμενη από τη Hyundai και την Toyota με διαφορά μόλις 10 αυτοκινήτων. Βέβαια, μέχρι το τέλος του μήνα αυτό μπορεί να αλλάξει, αφού πλέον όλο το 2021 γίνεται μια μεγάλη «μάχη» για τις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.

Πλέον, και με βάση την εν λόγω επίδοση του Μαΐου, γίνεται κατανοητό ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από το κοινό της χώρας μας για την απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου. Οι κύριοι λόγοι που συμβαίνει αυτό, έχουν να κάνουν με τη γενικότερη διάθεση του κοινού να ξοδέψει χρήματα μετά το 6μηνο lockdown, αλλά και παράλληλα, με την ανελαστική ανάγκη που δημιουργείται πλέον για την αντικατάσταση των παλαιών οχημάτων με νεότερα, πιο «καθαρά», πιο οικονομικά σε χρήση, αλλά και επιπλέον, πολύ πιο ασφαλή από ό,τι στο παρελθόν.

Υπενθυμίζεται ότι η Ελλάδα αυτή τη στιγμή βρίσκεται ανάμεσα στις χώρες που έχουν έναν από τους πιο γερασμένους στόλους οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση (16 έτη ο μέσος όρος ηλικίας, 4η από το τέλος στην Ευρώπη των 27), με ό,τι αρνητικό αυτό συνεπάγεται στο περιβάλλον, αλλά και την ασφάλεια των ίδιων των οδηγών, των οικογενειών τους και των γύρω τους.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις