Ύστερα από σχεδόν δύο χρόνια από την έκθεση της Γενεύης η οποία αναβλήθηκε λόγω του κορoνοϊού, η Rimac παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου C_Two.

Η οποία ονομάζεται Nevera και οι οριστικές πλέον προδιαγραφές της είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακές: τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -ένας σε κάθε τροχό- και συνδυαστική απόδοση 1.914 ίππων και 2.360 Nm. Οι οποίοι εξασφαλίζουν ένα 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 1,85 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 412 χλμ./ ώρα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του συνολικά 7 προγράμματα οδήγησης, τα προκαθορισμένο Range, Comfort, Sport, Track και Drift και δύο επιπλέον που δημιουργεί ο ίδιος.H ενέργεια για τους ηλεκτροκινητήρες παρέχεται από μια μπαταρία σχήματος H που βρίσκεται στο δάπεδο, έχει ενεργειακή χωρητικότητα 120 kWh και εξασφαλίζει μια αυτονομία της τάξης των 550 χιλιομέτρων. Μαζί της συνδέονται ακόμα δύο εντυπωσιακά νούμερα: η συμβολή της κατά 37% στην ακαμψία του αμαξώματος και η δυνατότητα φόρτισής της με ισχύ που φτάνει μέχρι και τα 500 kW. Έτσι η φόρτιση από το 0 έως το 80% γίνεται σε μόλις 19 λεπτά.

Η βάση του Rimac Nevera είναι ένα μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, που είναι το μεγαλύτερο τμήμα που κατασκευάζεται από αυτό το υλικό σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία. Πέρα από εξαιρετικά ελαφρύ -ζυγίζει μόλις- είναι και εξαιρετικά άκαμπτο. Μάλιστα η Rimac λέει πως η τιμή των 70.000 Nm ανά μοίρα είναι επίσης κορυφαία για την αυτοκινητοβιομηχανία.

Χαρακτηριστικό στοιχείο του ηλεκτρικού hypercar είναι οι πόρτες του που ανοίγουν προς τα πάνω και αποκαλύπτουν ένα πολυτελές εσωτερικό στο οποίο το ανθρακόνημα συνδυάζεται με δέρμα. Υπάρχουν τρεις διαφορετικές παραλλαγές, οι GT, Signature και Timeless, ενώ από κει και πέρα ο μελλοντικός κάτοχος μπορεί να κάνει και τις δικές του επιλογές.

Φυσικά ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ όλες οι ρυθμίσεις γίνονται από την οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό.Το Rimac Never θα κατασκευαστεί συνολικά 150 φορές και κάθε ένα θα τιμολογείται τουλάχιστον δύο εκατομμύρια ευρώ και θα φέρει και την υπογραφή του ιδρυτή και ιδιοκτήτη της κροατικής εταιρείας Mate Rimac. Κάτι είναι και αυτό…

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις