Αυτή η ελληνική αλυσίδα ανοίγει κατάστημα τον Ιούνιο στην Ιαπωνία
Πιστή στη στρατηγική εξωστρέφειας που ακολουθεί, η COCO-MAT, διευρύνει συνεχώς το δίκτυο των καταστημάτων της στο εξωτερικό. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, στόχος της εταιρείας από την ίδρυση της το 1989 έως σήμερα, είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας ύπνο από φυσικά υλικά σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως. Έτσι, επιδιώκει να έχει φυσική παρουσία σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου, εξυπηρετώντας άμεσα τους πελάτες και λειτουργώντας ως ο καλύτερος πρεσβευτής των ελληνικών αξιών στο εξωτερικό.
Ένα νέο κατάστημα COCO-MAT, λοιπόν, ανοίγει τις πόρτες του στο Τόκιο στις 17 Ιουνίου, ανεβάζοντας έτσι τον αριθμό των καταστημάτων της ελληνικής πολυεθνικής στα 106 παγκοσμίως. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση στόχος της εταιρείας από την ίδρυση της το 1989 έως σήμερα, είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας ύπνο από φυσικά υλικά σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως. Έτσι, επιδιώκει να έχει φυσική παρουσία σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου, εξυπηρετώντας άμεσα τους πελάτες και λειτουργώντας ως ο καλύτερος πρεσβευτής των ελληνικών αξιών στο εξωτερικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η COCO-MAT, εκτός από το Τόκιο, δρομολογεί την ίδρυση νέων καταστημάτων μέσα στον Ιούνιο σε Ταϊπέι, Γιοχάνεσμπουργκ και Λωζάννη. Η Coco-Mat είναι εταιρία παραγωγής στρωμάτων και οικιακών επίπλων η οποία ιδρύθηκε το 1989 στην Αθήνα. Ξεκίνησε την δραστηριότητά της με την χειροποίητη κατασκευή στρωμάτων από φυσικά υλικά. Το 1992 η έδρα της εταιρείας μεταφέρθηκε στη Βιομηχανική Περιοχή Ξάνθης, οπότε και επεκτάθηκε στο χώρο των επίπλων και των λευκών ειδών. Το 1997 επεκτάθηκε εκτός των ελληνικών συνόρων, ανοίγοντας το πρώτο της κατάστημα στην Μαδρίτη. Παράλληλα βασικό κομμάτι της δραστηριότητάς της αποτελεί και ο εξοπλισμός ξενοδοχείων στην παγκόσμια αγορά.
H δημιουργία της εταιρεία στηρίχτηκε στην ιδέα για κατασκευή φυσικών προϊόντων ύπνου και τη διάδοση της αειφόρου φιλοσοφίας. Η COCO-MAT συστάθηκε το 1989 στα Πατήσια ως μια μικρή οικογενειακή εταιρεία που λάνσαρε ένα νέο τύπο στρώματος, αμέταλλο, από φυσικά υλικά και ανακυκλώσιμο. Το όνομά της προήλθε από τις λέξεις κοκοφοίνικας και στρώμα (mattress). Ακολούθησαν και άλλα βήματα, όπως η εισαγωγή στην γκάμα των προϊόντων ύπνου της χρήσης του ανωστρώματος.