Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Marketwatch, η εταιρεία σχεδιάζει να περιορίσει ή να εγκαταλείψει την παραγωγή ορισμένων – όχι και τόσο αποδοτικών – προϊόντων της σε διεθνές επίπεδο, ώστε να επικεντρώσει την παραγωγή στα πιο επιτυχημένα ή σε λιγότερο γνωστά brands που όμως έχουν προοπτική να κατακτήσουν την αγορά, το επόμενο διάστημα και να μειώσει παράλληλα σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN την πίεση στις αλυσίδες εφοδιασμού..

Συγκεκριμένα, ο Διευθύνων σύμβουλος της The Coca-Cola Company, Τζέιμς Κουίνσι, αναφερόμενος στην πορεία της εταιρείας εν μέσω πανδημίας δήλωσε χαρακτηριστικά πως «με το που ξεκίνησε η πανδημία του κορονοϊού η Coca-Cola αποφάσισε να βάλει σε ‘προτεραιότητα’ τα κύρια και πιο δυναμικά της προϊόντα, περιορίζοντας άλλα, τόσο από τα ράφια του σούπερ μάρκετ, όσο και από το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας».

«Περισσότερες από τις μισές από τις 400 μάρκες της Coca-Cola είναι αυτές με “μικρή έως καθόλου κλίμακα” και έχουν πωλήσεις που αντιπροσωπεύουν μόνο το 2% των συνολικών εσόδων» πρόσθεσε.

«Μαχαίρι» σε περισσότερα από 100 προϊόντα

Ως εκ τούτου περισσότερα από 100 θα είναι συνολικά τα brands, των οποίων η παραγωγή θα σταματήσει ολοκληρωτικά ή θα περιοριστεί σημαντικά, σύμφωνα με το beveragedaily.com

Όπως αναφέρεται, ο περιορισμός της παραγωγής ξεκίνησε με τη θυγατρική εταιρεία Odwalla, η οποία παράγει φρουτοποτά και άλλα ροφήματα, με αποτέλεσμα να προχωρά και σε «ψαλίδισμα» 300 θέσεων εργασίας στην Καλιφόρνια.

Πάντως, ο ceo Τζέιμς Κουίνσι δεν ονόμασε συγκεκριμένες μάρκες που η εταιρεία σκέφτηκε να εγκαταλείψει και ένας εκπρόσωπος της Coca-Cola αρνήθηκε να υποβάλει επιπλέον σχόλια.

Βουτιά στα κέρδη 33% το δεύτερο τρίμηνο

Στο μεταξύ, μείωση κατά 33% παρουσίασαν τα κέρδη της Coca-Cola το δεύτερο τρίμηνο του έτους σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ωστόσο η εταιρεία βλέπει τη ζήτηση να βελτιώνεται, μετά τη σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων διεθνώς.

Σύμφωνα με το CNBC, πρόκειται για τη μεγαλύτερη πτώση των τριμηνιαίων εσόδων μέσα σε τουλάχιστον 25 χρόνια. Από την πλευρά του ο Διευθύνων σύμβουλος της The Coca-Cola Company, Τζέιμς Κουίνσι, τόνισε ότι «θεωρούμε πως το β΄ τρίμηνο θα αποδειχθεί το πιο δύσκολο του έτους».

Αναλυτικά,σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, τα καθαρά κέρδη ήταν 1,78 δισ. δολάρια ή 41 σεντς ανά μετοχή, σημειώνοντας πτώση από τα 2,61 δισ. ή 61 σεντς ανά μετοχή, που ήταν πέρσι. Τα έσοδα έφτασαν τα 7,2 δισ. δολάρια ενώ οι καθαρές πωλήσεις υποχώρησαν κατά 28%.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις