Στη Βρετανία, οικονομία καταρρέει, όπως και σε όλο τον πλανήτη, από την πανδημία και ειδικότερα η εστίαση έχει δεχθεί τεράστιο χτύπημα, έχοντας ως αποτέλεσμα να στρέψει τις εταιρείες με αλυσίδα καφέ και σημείων έτοιμου φαγητού να εφευρούν έξυπνες μεθόδους προσέλκυσης πελατών. Η Pret A Manger –με καφέ και σημεία πώλησης σάντουιτς– προσφέρει μία μηνιαία συνδρομή της τάξεως των 20 λιρών ή 26,5 δολαρίων για να μπορεί κανείς να παραγγέλνει έως και πέντε καφέδες ημερησίως, όπως αναφέρει το Bloomberg. Ευελπιστεί με τη στρατηγική αυτή να ανακτήσει μερίδιο αγοράς, το οποίο χάνει διότι όσοι εργάζονταν κανονικά στο γραφείο, το κατάστημα και την τράπεζα σε μεγάλο ποσοστό το κάνουν από το σπίτι τους πλέον.

Ηδη, η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως θα κατεβάσει ρολά σε 30 από τα καφέ της και θα απολύσει το ένα τρίτο των εργαζομένων της. Μιλώντας στο ραδιόφωνο του BBC, ο επικεφαλής της Pret A Manger, Πάνος Χρήστου, είπε τα εξής: «Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι οι εργαζόμενοι θα εμφανίζονται στο γραφείο τους λιγότερο συχνά από όσο στο παρελθόν. Οπότε κι εμείς θα πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και στις αλλαγές που έχουν συντελεστεί». Τα σημεία πώλησης σάντουιτς της εταιρείας βρίσκονται στο κέντρο του Λονδίνου, αλλά το 40% των δραστηριοτήτων της συνολικά είναι στα περίχωρα και εκεί η επανάκαμψη στο γραφείο γίνεται ταχύτερα. Επίσης, ο κ. Χρήστου διευκρίνισε ότι ο βραχίονας παράδοσης καφέ και φαγητού κατ’ οίκον γνώρισε μεγάλη άνθηση μέσα στην πανδημία και οι πωλήσεις δεκαπλασιάστηκαν.

Όσον αφορά τη μηνιαία συνδρομή των 20 λιρών τώρα, αυτή λειτουργεί μέσω ψηφιακής πλατφόρμας. Η διευθύντρια καφέ και συσκευασίας της εταιρείας, Μπράιονι Ρέιβεν, τονίζει ότι στόχος της πρωτοβουλίας είναι να πεισθούν οι χρήστες ότι το Ρret A Port είναι εξ ορισμού η επιλογή τους στην καθημερινή ρουτίνα τους, όπως στην τηλεόραση είναι το Netflix. Mε τη συνδρομή μπορεί καθένας να αγοράσει όποιον καφέ ή δροσιστικό ρόφημα θέλει και με τη χρήση του κινητού τηλεφώνου να κάνει την πληρωμή. Ωστόσο, οφείλει να εμφανιστεί στο κατάστημα για την παραλαβή εντός μισής ώρας, ώστε να αποφευχθεί η χρήση της συνδρομής από τρίτους. Κατά την ειδική στις καταναλωτικές συνήθειες, Κέιτ Χάρντκαστλ, οι 20 λίρες τον μήνα αποτελούν πολύ χαμηλή χρέωση, πράγμα το οποίο δείχνει την απόγνωση του κλάδου να ανακτήσει την πελατεία του και να δημιουργήσει και πάλι το πιστό του κοινό, όπως αναφέρει το BBC. Τέλος, η Pret A Manger ετοιμάζει και άλλες καινοτομίες, όπως το να παρατείνει τις ώρες με τις προσφορές της σε γεύματα και σε παραδόσεις κατ’ οίκον, ενώ έχει ξεκινήσει να πωλεί στην Amazon καφέ ιδιωτικής ετικέτας.