Τη σταθερά ανοδική πορεία της επιβεβαίωσε με τα αποτελέσματα 2019 η Designia Insurance Brokers, μέλος του ομίλου Fairfax. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση, η εταιρεία κατέγραψε για 4η συνεχόμενη χρονιά αύξηση στα συνολικά έσοδα, τα οποία άγγιξαν τα 4,27 εκατ. ευρώ (+12,6% σε σχέση με το 2018), καθώς και στην κερδοφορία της, με 1,3 εκατ. ευρώ προ φόρων (+49,7%). Σημαντικές είναι, επίσης, οι επιδόσεις της και στα μικτά υπό διαχείριση ασφάλιστρα, τα οποία έφτασαν τα 50,5 εκατ. ευρώ, ποσό που είναι αυξημένο κατά 9,7% σε σύγκριση με το 2018 και αποτελεί το υψηλότερο που έχει επιτύχει μέχρι σήμερα.

Η Designia Insurance Brokers έκλεισε το 2019 αυξάνοντας το πελατολόγιο της κατά 7,74%. Ειδικότερα, οι ασφαλισμένοι της εταιρείας σε προγράμματα υγείας για το 2019 σημείωσαν αύξηση 11,4% από το 2018, ενώ σε ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα ο αριθμός είναι αυξημένος κατά 11,08% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Επιπλέον, η Designia Insurance Brokers, η οποία αποτελεί έναν κόμβο γνώσης και εμπειρίας για όλους τους κλάδους ασφαλίσεων, αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της, από τις συνολικές αποζημιώσεις που διαχειρίστηκε για τους ασφαλισμένους της.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς η Designia Insurance Brokers διαπραγματεύτηκε πάνω από Euro13 εκατ. αποζημιώσεις υγείας, ζωής και γενικών ασφαλίσεων.

«Οι επιδόσεις μας κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς είναι αξιοσημείωτες και αποδεικνύουν τη δυναμική της εταιρείας μας», ανέφερε η Άννυ Τρύφων, CEO της Designia Insurance Brokers. «Καταφέραμε πολλά πέρυσι και, με την ομαδικότητα, την ευελιξία και την κατάρτισή μας, έχουμε στόχο να κατακτήσουμε ακόμα περισσότερες κορυφές από εδώ και στο εξής. Δίνουμε έμφαση στις υπηρεσίες που προσφέρουμε και αναλαμβάνουμε συνέχεια νέες πρωτοβουλίες που εξελίσσουν εμάς και τη σχέση μας με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».

Η εταιρεία πρόσφατα ανανέωσε την εταιρική της ταυτότητα, εστιάζοντας στην ικανότητά της να σχεδιάζει ολοκληρωμένες και αποτελεσματικές ασφαλιστικές λύσεις και προγράμματα, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των πελατών της και τις προσδοκίες των συνεργατών της.

Λανσάροντας τη νέα επωνυμία και το λογότυπό της, κάνει πραγματικότητα τη δέσμευσή της: να ανταποκρίνεται στις συνθήκες της εποχής, οι οποίες ζητούν από μια σύγχρονη επιχείρηση να προσαρμόζεται, να εξελίσσεται και να απαντά στις ανάγκες των ανθρώπων που την εμπιστεύονται.

«Η φετινή χρονιά έχει φέρει μεγάλη αβεβαιότητα στις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως του κλάδου που δραστηριοποιούνται. Αυτό, όμως, είναι το περιβάλλον στο οποίο καλούμαστε όλοι να λειτουργήσουμε σήμερα, διατηρώντας την αισιοδοξία, τη συνέπεια και τον επαγγελματισμό μας. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που συντροφεύουν κάθε στέλεχος της Designia Insurance Agents και αυτός είναι ο τρόπος μας να εξασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε με αξιοπιστία δίπλα στους πελάτες και τους συνεργάτες μας», συμπληρώνει η Άννυ Τρύφων.

Τέλος, όπως σημειώνεται, ένας από τους βασικούς στόχους της εταιρείας είναι η στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών της με κριτήριο την από κοινού εξέλιξή τους. Για το λόγο αυτό, έχει επιλέξει να επενδύει συστηματικά στην αναβάθμιση των υποδομών της και, χάρη στην εμπειρία και την τεχνογνωσία της, είναι σε θέση να υποστηρίζει με συνέπεια τους συνεργάτες της. Προσφέροντάς τους tailor-made λύσεις, ενισχύει τη σχέση που έχουν με τους πελάτες τους και παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης. Με τη μεγάλη εξειδίκευση των ανθρώπων της, την ικανότητά της να αφουγκράζεται τις ανάγκες που δημιουργούνται στο νέο σημερινό περιβάλλον και τη δυναμική που προκύπτει από την ανοδική της πορεία στην αγορά, η Designia Insurance Brokers κάνει σημαντικά βήματα μπροστά, συνεχίζει να εξελίσσεται και μεριμνά για την καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών και των συνεργατών της.