Κορονοϊός BMW: Κλείνει έως τις 19 Απριλίου τα εργοστάσιά της σε Ευρώπη και Νότια Αφρική
Κορονοϊός BMW: Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι θα κλείσει τα εργοστάσιά της στην Ευρώπη και τη Νότια Αφρική, από τα οποία προέρχεται περίπου η μισή της παραγωγή, ως τις 19 Απριλίου εξαιτίας της πανδημίας του νέου φονικού ιού, ανακοίνωσε ο επικεφαλής της εταιρείας, Όλιβερ Τσίπσε. Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει οι επιπτώσεις της κρίσης αυτής να είναι «σημαντικές» στα οικονομικά της αποτελέσματα του 2020 και προβλέπει «μεγάλη μείωση» των κερδών της προ φόρων, ενώ πριν το ξέσπασμα της επιδημίας ανέμενε αύξηση.
«Από σήμερα θα κλείσουμε τα ευρωπαϊκά μας εργοστάσια και το εργοστάσιό μας στο Ρόσλιν» κοντά στην Πρετόρια της Νότιας Αφρικής, εξήγησε ο Τσίπσε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου. «Η διακοπή της παραγωγής προβλέπεται να διαρκέσει ως τις 19 Απριλίου», επεσήμανε. «Όπως για πολλά προϊόντα, η ζήτηση για αυτοκίνητα θα μειωθεί σημαντικά», εκτίμησε ο ίδιος.«Τα μέτρα που σχετίζονται με τον κορονοϊό θα έχουν σημαντικές επιπτώσεις» στα αποτελέσματα του 2020, παραδέχθηκε ο οικονομικός διευθυντής της BMW Νίκολας Πέτερ. Εξαιτίας των προβλημάτων στον ανεφοδιασμό και τη μείωση της ζήτησης οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες Daimler και Volkswagen έχουν ανακοινώσει ήδη διακοπές στην παραγωγή τους, καθώς και η PSA, η Renault, η Fiat Chrysler, η Fod, η Nissan και η Michelin.
Υπενθυμίζεται ότι η κατάσταση με τον ιό έχει αρχίσει να... φοβίζει όλο τον κόσμο και υπάρχουν χώρες που ψάχνουν κάθε πιθανό τρόπο για να τον αντιμετωπίσουν. Πάντως έχουν δεχθεί μεγάλη πληγή και οι εταιρίες, οι οποίες ψάχνουν τρόπους προκειμένου να μπορέσουν να στηρίζουν τις πωλήσεις τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό η Geely, ο κολοσσιαίος κινεζικός όμιλος στον οποίο ανήκουν εξ ολοκλήρου και μεταξύ άλλων η Volvo και η Lotus καθώς και το 10% της Daimler.
Η Geely παρουσίασε πριν από περίπου 2 εβδομάδες, πιο συγκεκριμένα στις 24 Φεβρουαρίου, διαδικτυακά ένα καινούργιο SUV, που ονομάζεται Icon. Διαθέτει, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, ένα νέο, έξυπνο σύστημα κλιματισμού που έχει τη δυνατότητα να απομονώνει τον κορονοϊό, καθώς η πιστοποίησή του είναι η N95. Αυτό σημαίνει πως μπορεί και... εμποδίζει σε ποσοστό 95% μικρο-οργανισμούς και σωματίδια ή όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι Κινέζοι «ελαχιστοποιεί τα βακτήρια και τους ιούς στον αέρα της καμπίνας».
Σε μια περίοδο όπου κυριαρχεί ο τρόμος της εξάπλωσης του κορονοϊού τα παραπάνω ακούγονται εντυπωσιακά καλά για να είναι αληθινά και αυτό είχε φυσικά αντίκτυπο και στις πωλήσεις του Icon: μέσα στις πρώτες ώρες από την παρουσίασή του, την οποία παρακολούθησαν εκατομμύρια Κινέζοι, κατατέθηκαν ηλεκτρονικά 50.000 παραγγελίες. Και στην πορεία προστέθηκαν και άλλες.