Σποτ Λούλης: Αποσύρει το σποτ η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας μετά τις αντιδράσεις
Σποτ Λούλης: Η σωρεία των αντιδράσεων "έφαγε" τελικά το σποτ, που κατηγορήθηκε για αναπαραγωγή στερεοτύπων και σεξισμό. Το συγκεκριμένο σποτ, με μήνυμα κατά του συνωστισμού, σε πλατείες και δημόσιους χώρους, άρχισε να προβάλλεται χτες. Στη θέση του θα αρχίσει να προβάλλεται εντός την ημέρας το δεύτερο σε συνέχιση της καμπάνιας, στο οποίο πρωταγωνιστούν οι ηθοποιοί Χρήστος Λούλης και Κατερίνα Λέχου. Σε ανακοίνωσή της η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, αναφέρει: "Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ.Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά" αναφέρει η Γραμματεία. To μήνυμα της Γραμματείας
Το βίντεο που αποσύρεται Αντιδράσεις Ενδεικτικό των αντιδράσεων που προκάλεσε το σποτ είναι πως η πρώην ΓΓ Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα, ζήτησε να παρέμβει το ΕΣΡ. "Άλλη μία στερεοτυπική διαφήμιση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη μας προέκυψε σήμερα στις ειδήσεις, με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία. Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος. Να παρέμβει το ΕΣΡ και να αποσυρθεί τώρα η διαφήμιση" τόνισε. Σακελλαρίδης: Γυναίκα-γκόμενα αφελής και ενδοτική στον όφι "Η νέα διαφήμιση της Πολιτικής Προστασίας για τις πλατείες θυμίζει διασκευή του προπατορικού αμαρτήματος. Η γυναίκα-γκόμενα (ωσάν άλλη Εύα), αφελής και ενδοτική στον όφι προσπαθεί να παρασύρει τον σταθερό και στοχοπροσηλωμένο άντρα (ο Αδάμ 2.0, σε πιο αποφασιστική version), προσφέροντας του το "μήλο" της εξόδου στην πλατεία" αναφέρει ο επικεφαλής της Αμνηστίας Ελλάδας, Γαβριήλ Σακελλαρίδης. "Ο σύγχρονος Αδάμ όμως (έχοντας πάθει και έχοντας μάθει από τότε που έφαγε το μήλο) δεν την ξαναπατάει, κάνοντας plot twist στο διαφημιστικό, ξαποστέλνει τον όφι στο πυρ το εξότερον και συνετίζει την -ευάλωτη στον πειρασμό- γυνή. Επειδή τό μέσο γίνεται το μήνυμα σε τέτοιες διαφημίσεις, καλό είναι να μην θεωρείται λεπτομέρεια η καλλιεργεια αυτής της κουλτούρας. Ναι, να προσέχουμε αυτές τις μέρες σε όλα και παντού, αναμεσα στα οποία και στην αναπαραγωγή των στερεοτύπων" τονίζει. Σίσσυ Βωβού: Μήνυμα που ενοχοποιεί τις γυναίκες Η πρόεδρος του "Μωβ" Σίσσυ Βωβού, ανέφερε: "Πόσο προοδευτική μπορεί να είναι η Πολιτική Προστασία, που βλέπει την επανάληψη του προπατορικού αμαρτήματος σε κάθε γωνία; Δεν έμαθε ακόμα ότι δεν ενοχοποιούμε τις γυναίκες για όλα τα κακά αυτού του κόσμου, και ότι υπάρχει, έστω στους νόμους τους οποίους πρέπει να τηρεί, η ισότητα των δύο φύλων; ΟΧΙ, δεν το έμαθε, προφανώς. Οπότε, αφού αυτή δεν το έμαθε, οι γυναικείες οργανώσεις απαιτούμε να αποσυρθεί εδώ και τώρα το κοινωνικό μήνυμα το οποίο είναι ενοχοποιητικό για τις γυναίκες. Και αν δεν το κάνουν, υπάρχουν πολλοί τρόποι να αντιδράσουμε. Δεν θα μας γυρίσει ο ιός στον παράδεισο. Καλά είμαστε κι εδώ".?Μένουμε Ασφαλείς - Βγαίνουμε Νικητές ❗️Ενημερωτικό Δελτίο: Η Πολιτική Προστασία ενώνει, δεν θέλουμε να διχάζει#Μένουμε_Ασφαλείς #COVID19
Δείτε Περισσότερα ?https://t.co/WGCeQjCC4C pic.twitter.com/KaYv2hsgby — Civil Protection GR (@GSCP_GR) May 10, 2020