Μετρό δρομολόγια: Τι αλλάζει από σήμερα στη Γραμμή 2 και 3
Πιο συχνά θα είναι από σήμερα τα δρομολόγια του Μετρό, καθώς θα πυκνώσουν οι συρμού που θα διέρχονται από τους σταθμούς. Συγκεκριμένα, οι γραμμές 2 και 3 του μετρό θα αυξήσουν τα δρομολόγιά τους, όπως έχει ήδη προαναγγείλει η ΣΤΑΣΥ ΑΕ, κυρίως κατά τις ώρες αιχμής. Σε αυτές τις ώρες, τα δρομολόγια διέρχονται κατά μέσο όρο ανά 5 λεπτά, με τον μέσο όρο να μειώνεται από σήμερα στα 4,5 λεπτά.
Στην γραμμή 2 του μετρό, δρομολόγια θα υπάρχουν ανά 4,5 λεπτά από τις 7:00 έως τις 11:00 το πρωί και από τις 13:30 έως και τις 17:30. Στη γραμμή 3 του μετρό, δρομολόγια ανά 4,5 λεπτά θα υπάρχουν από τις 7:00 έως και τις 17:30. Τις υπόλοιπες ώρες έως και τις 20:30 τα δρομολόγια θα είναι ανά 5 λεπτά και στις 2 γραμμές. Ωστόσο, δεν υπάρχουν αλλαγές στις συχνότητες των δρομολογίων τόσο στη γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) όσο και στο δίκτυο του τραμ.
Αξίζει να σημειωθεί, πως μετά την σταδιακή αύξηση της κίνησης, έχουν εφαρμοστεί μέτρα στα δρομολόγια για τους επιβάτες, ενώ την περασμένη εβδομάδα μειώθηκαν και οι τιμές των εισιτηρίων, καθώς είναι σε ισχύ η μείωση του ΦΠΑ από 24% σε 13% και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Ωστόσο, οι αλλαγές οι υπεύθυνοι ίσως κληθούν άμεσα να βρουν λύσεις και για την αυξημένη επιβατική κίνηση στη γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) τις ώρες αιχμής. Έχει παρατηρηθεί μεγάλη καθυστέρηση μεταξύ των δρομολογίων, μάλιστα οι επιβάτες διαμαρτύρονται πως είναι αδύνατον να τηρηθούν τα μέτρα κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού όταν ο ηλεκτρικός περνάει κάθε δέκα λεπτά.
Την ίδια ώρα επισημαίνεται πως τις αρχές Ιουλίου θα δοθεί στην κυκλοφορία η επέκταση της γραμμής 3 του μετρό προς Πειραιά μέχρι και τον Σταθμό της Νίκαιας. Στο τμήμα αυτό περιλαμβάνονται οι σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια». Η επέκταση της Γραμμής 3 του μετρό, «Αγία Μαρίνα-Δημοτικό Θέατρο», αποτελείται από σήραγγα μήκους περίπου 7,55 χλμ., έξι νέους σταθμούς (Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο) και επτά ενδιάμεσα φρέατα εξαερισμού.Το συμβατικό κατ' αποκοπή τίμημα του έργου (συμπεριλαμβανομένων των απρόβλεπτων, απολογιστικών και αναθεώρησης) ανέρχεται στα 467.462 εκατ. ευρώ.