Επιτρεπτή είναι η λειτουργία των σούπερ μάρκετ, των κομμωτηρίων αλλά και των καταστημάτων που λειτουργούν με click away, την Κυριακή 20/12 ενόψει Χριστουγέννων. Όπως συμβαίνει κάθε χρόνο πριν από την ημέρα της 25ης Δεκεμβρίου, το ωράριο θα είναι 11:00 π.μ. – 19:00 ή και 20:00 μ.μ.. Σημειώνεται πως, ορισμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν ανακοινώσει πως δεν θα λειτουργήσουν.

Υπενθυμίζεται πως για οποιαδήποτε μετακίνηση των πολιτών σχετική με αγορές από καταστήματα, για σούπερ μάρκετ αλλά και για την επίσκεψή τους σε κάποιο κομμωτήριο, απαιτείται η αποστολή SMS, με τον κωδικό 2 στο 13033. Ο πολίτης είναι υποχρεωμένος να φέρει και την αστυνομική του ταυτότητα, ενώ για οποιαδήποτε μετακίνηση επιβάλλεται η χρήση μάσκας.

EUROKINISSI

Διευκρίνηση για τις αγορές click away – Τι συμβαίνει με τις επιστροφές προϊόντων

Στα καταναλωτικά δικαιώματα με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος εφιστά την προσοχή των πελατών το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Με ανακοίνωσή του το υπουργείο διευκρινίζει ότι οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Συγκεκριμένα, το υπουργείο παραθέτει πιθανή ερώτηση, στην οποία και δίνει αναλυτική απάντηση – κατεύθυνση στους καταναλωτές.

Ποια δικαιώματα έχω σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασα με την μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος, δεν μου ταιριάζει και θέλω να το επιστρέψω;

Εφόσον διενεργήσατε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις