Η Έλενα Ακρίτα τσίμπησε τις Άγριες Μέλισσες για το αόρατο τραπεζομάντηλο [pics]
Η Έλενα Ακρίτα έχει πολλές φορές εκφράσει τον θαυμασμό της για το σήριαλ εποχής του ΑΝΤ1, που έχει κερδίσει την προτίμηση των τηλεθεατών, Άγριες Μέλισσες. Η δημοσιογράφος μάλιστα πριν λίγους μήνες , με ένα σχόλιό της στο λογαριασμό της στο Facebook, είχε αποθεώσει έναν εκ των πρωταγωνιστών, τον Γιώργο Γεροντιδάκη. H δημοσιογράφος τώρα ξαναχτύπησε με νέα ανάρτησή της στον λογαριασμό της στα social media, αλλά αυτή τη φορά σχολίασε την σκηνογραφία της σειράς και το φτωχό σκηνικό στο σπίτι των πρωταγωνιστριών, με το συγκεκριμένο post να προκαλεί πολλές αντιδράσεις και σχόλια. Η γνωστή συγγραφέας και σεναριογράφος, έκανε με χιούμορ, το σχόλιο για το σαλόνι της Ελένης, χαρακτηρίζοντας τις αδερφές, «ανεπρόκοπες». Χαρακτηριστικά, ανέβασε μια φωτογραφία με τη σκηνή που οι δύο αδερφές Σταμίρη, η Ελένη και Ασημίνα, κάθονται στο στο σπίτι τους, σχολιάζοντας το άδειο τραπέζι, αναφέροντας πως τα νοικοκυροκόριτσα στα χωριά τη δεκαετία του ’50 κεντούσαν τα προικιά τους και όσο φτωχικός κι αν ήταν ένας χώρος ήταν πάντα στολισμένος.
«Εκεί στις Άγριες Μέλισσες βάλτε ρε παιδιά ένα τραπεζομάντηλο στο σπίτι των τριών αδελφών. Δεκαετία του ‘50 τα νοικοκυροκόριτσα στα χωριά και στις πόλεις κεντούσαν τα προικιά τους και στόλιζαν τον χώρο τους όσο φτωχικός κι αν ήταν. Τι είναι αυτό το ξερό τραπέζι το ρουστίκ μες τη μέση. Και γύρω οι τοίχοι άδειοι, ούτε ένα κεντημένο ‘Καλημέρα σας’ που λέει ο λόγος. Ανεπρόκοπες κι οι τρεις σα δε ντρέπονται», έγραψε με χιούμορ η Ακρίτα.
Το σχόλιο του σκηνοθέτη της σειράς Άγριες Μέλισσες Σπύρου Μιχαλόπουλου κάτω από την ανάρτηση της Ακρίτα:
«Δεν ήθελα να σχολιάσω την άποψη της κυρία Ακρίτα αλλά θέλω όμως να σχολιάσω τις υπόλοιπες απόψεις περί λαθών. Κατ αρχάς δεν είναι λάθος που δεν μπήκε τραπεζομάντηλο. Είναι μια άποψη του σκηνογράφου,που δεν χρειάζεται συστάσεις, και είναι αποδεκτή όσο έχει να κάνει με τους χαρακτήρες του σεναρίου.Το καλημέρα υπάρχει στη κρεβατοκάμαρα των κοριτσιών ,πράγμα που προφανώς πέρασε απαρατήρητο απ’ όλους σας. Αν η Δρόσω βρίσκεται στη βρύση συχνά έχει να κάνει με τη γεωγραφία των ηρώων και που κινούνται στη σειρά. Κάποιοι βρίσκονται συχνότερα σε κάποιους χώρους. Όσοι έχουν ζήσει σε επαρχία το 60' το ξέρουν αυτό. Είναι δικαίωμα του κάθε ενός να έχει διαφορετική άποψη επί όλων των θεμάτων. Εμείς λοιπόν επιλέξαμε έτσι να το χειριστούμε το ζήτημα.Αν αυτό σας ξενερώνει έχετε πολλές επιλογές. Είναι μια σειρά που πονάμε και έχουμε ρίξει το βάρος στις ερμηνείες κι όχι στην πραγματική απεικόνιση της εποχής. Άλλωστε απ’ ότι διαβάζω εδώ κανείς δεν έχει τεκμηριωμένη άποψη..π.χ. τσάντες. Όλες οι παρατηρήσεις σας ακούγονται..και σας ευχαριστούμε πολύ για την ενασχόληση σας».
Η ιστορία της σειράς «Άγριες Μέλισσες» στον ΑΝΤ1
Στην Ελλάδα της δεκαετίας του ‘50 τρεις αδερφές μένουν ορφανές σε μια κοινωνία που δεν θα τους επιτρέψει να παλέψουν τη ζωή τους μόνες. Χωρίς να έχουν προετοιμαστεί καθόλου για αυτό, μένουν ολομόναχες και για να επιβιώσουν πρέπει να κρατηθούν η μια από την άλλη, να ενωθούν σαν μια γροθιά. Η Ελένη που είναι η μεγαλύτερη κάνει τα πάντα για να φροντίσει τις άλλες δυο μικρότερες. Όταν ο γιος του μεγαλύτερου γαιοκτήμονα της περιοχής Δούκα Σεβαστού (Λεωνίδας Κακούρης) τους χτυπά την πόρτα και ζητά το χέρι της Ελένης, εκείνη διχάζεται.Ενώ η καρδιά της επιμένει να αρνηθεί την πρόταση, γιατί ο μοναδικός άνδρας που ερωτεύτηκε ποτέ στη ζωή της είναι ο Λάμπρος (Δημήτρης Γκοτσόπουλος), ακολουθεί τη φωνή της λογικής παρόλο που είναι σίγουρη ότι ο γιος του Σεβαστού δεν την αγαπά και πως το μόνο που θέλει στην πραγματικότητα είναι να εκμεταλλευτεί την περιουσία και τα κτήματα των τριών αδελφών, δέχεται να τον παντρευτεί αλλά με λευκό γάμο. Ο Σέργιος μπαίνει γαμπρός στο σπίτι των κοριτσιών και το κακό δεν αργεί να γίνει αφού την επόμενη μέρα όλοι τον ψάχνουν και η Ελένη με τις αδελφές της δηλώνουν άγνοια για το πού βρίσκεται.
Ο Δούκας Σεβαστός ξεσηκώνει τον κόσμο για να βρει τον γιο του. Κανείς δεν ξέρει τίποτα, κανείς δεν άκουσε τίποτα και τελικά βρίσκεται το πτώμα του πεταμένο· σε μια κακοτράχαλη πλαγιά. Ο Δούκας ορκίζεται εκδίκηση για το φονιά του πρωτότοκου παιδιού του, ενώ η ζωή των τριών κοριτσιών αλλάζει για πάντα, πιέζουν τον εαυτό τους να ζήσουν με τον μόνιμο φόβο και τις τρομερές ενοχές τους γι’ αυτό που αναγκάστηκαν να κάνουν.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=-nNeovdFnYI&feature=emb_title