Η Wyndham εγκαινιάζει το πρώτο της ξενοδοχείο - σπηλιά στην Καππαδοκία
Το Signature Cave Cappadocia, Trademark Collection by Wyndham, προσφέρει στους ταξιδιώτες μία εμπειρία ζωής.

Την είσοδο του πρώτου ξενοδοχείου - σπηλιά από διεθνές ξενοδοχειακό brand σηματοδοτεί το Signature Cave Cappadocia, Trademark Collection® by Wyndham το οποίο άνοιξε πρόσφατα τις πύλες του στην καρδιά της μαγευτικής Καππαδοκίας.
Συνδυάζοντας αρχιτεκτονική αιώνων με σύγχρονες ανέσεις, το κατάλυμα των 27 σουιτών αποτελεί το πλέον πρόσφατο παράδειγμα της δέσμευσης της Wyndham Hotels & Resorts για τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών διαμονής στους πιο καθηλωτικούς προορισμούς του κόσμου. Με περίπου 9.300 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 95 χώρες, η Wyndham συνεχίζει να επεκτείνει την παγκόσμια παρουσία της, προσφέροντας στους ταξιδιώτες κάτι πραγματικά ξεχωριστό.
Μια διαμονή σε σπηλιά διαφορετική από κάθε άλλη
Το Signature Cave Cappadocia αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη της Wyndham σε μία από τις πιο δημοφιλείς περιοχές της Τουρκίας, προσφέροντας στους επισκέπτες μια εμπειρία ζωής, με όλους τους χώρους, δωμάτια, εστιατόριο και λόμπι, να βρίσκονται εντός ενός συγκροτήματος σπηλιών. Κάθε μία από τις 27 σουίτες του ξενοδοχείου αναδεικνύει τις αρχιτεκτονικές παραδόσεις της περιοχής μέσα από πετρόχτιστους εσωτερικούς χώρους, παραδοσιακά χαλιά και χειροποίητα έπιπλα, τα οποία πλαισιώνονται από σύγχρονες παροχές όπως δωρεάν Wi-Fi, επίπεδες τηλεοράσεις HDTV και, σε επιλεγμένες σουίτες, ιδιωτικές πισίνες, υδρομασάζ ή τζάκια.

Το ξενοδοχείο προσφέρει ποικιλία γευστικών επιλογών, με το σπηλαιοειδές εστιατόριο των 68 θέσεων, την αίθουσα πρωινού και το μπαρ στην ταράτσα. Οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν αυθεντικές τοπικές σπεσιαλιτέ, όπως το Sineson Tava και τα κεφτεδάκια St. Theodoros, φτιαγμένα με συνταγές αποκλειστικές της περιοχής του Ürgüp, ή να αγναντέψουν την πανοραμική θέα της Mustafapaşa από το μπαρ στον τελευταίο όροφο.
Καταχωρημένη ως Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, με τις παγκοσμίως γνωστές «νεραϊδοκαμινάδες», το εντυπωσιακό τοπίο, τις λαξευμένες εκκλησίες και τις υπόγειες κατοικίες, η Καππαδοκία υποδέχθηκε πάνω από 4 εκατ. επισκέπτες πέρυσι, εκ των οποίων πάνω από 1 εκατ. ήταν επισκέπτες διαμονής. Το Signature Cave Cappadocia, ιδιοκτησίας και λειτουργίας της Honest Holding, αποτελεί το δεύτερο ξενοδοχείο της εταιρείας υπό τη σφραγίδα Wyndham, μετά τα εγκαίνια του Ramada Resort by Wyndham Pamukkale Thermal το προηγούμενο έτος.
Ο κ. Δημήτρης Μανίκης, Πρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής της Wyndham Hotels & Resorts, ανέφερε: «Το Signature Cave Cappadocia, Trademark Collection by Wyndham δεν είναι απλώς ένα ακόμη ξενοδοχείο, είναι μία ιστορία που περιμένει τον επισκέπτη να τη ζήσει. Το να κοιμάσαι σε μία σπηλιά αιώνων, να δειπνείς κάτω από πέτρινες καμάρες και να ξυπνάς στη μαγεία της Καππαδοκίας, είναι μία ταξιδιωτική στιγμή που οι άνθρωποι ονειρεύονται και μοιράζονται στα social media. Είμαστε απίστευτα περήφανοι που κάνουμε πραγματικότητα αυτήν την ξεχωριστή εμπειρία, μαζί με την Honest Holding, καθώς συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε σε μέρη που εμπνέουν, εκπλήσσουν και συνδέονται βαθύτερα με τους ταξιδιώτες».

Από την πλευρά του, ο κ. Cengiz Deveci, Πρόεδρος της Honest Holding, σημείωσε:
«Μέσα από τη συνεργασία μας με τη Wyndham, είχαμε την ευκαιρία να μοιραστούμε το μοναδικό πνεύμα και τη φιλοξενία της Καππαδοκίας με επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο. Το ξενοδοχείο μας, το Signature Cave Cappadocia, αντανακλά την ψυχή της περιοχής και δείχνει τι μπορεί να επιτύχει ένα τοπικό brand φιλοξενίας όταν ενώνεται με ένα παγκόσμιο όνομα. Αυτή η συνεργασία όχι μόνο μας βοηθά να προσεγγίσουμε ένα ευρύτερο κοινό, αλλά μας επιτρέπει να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας μια εμπειρία διεθνών προδιαγραφών».
Το brand Trademark Collection επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων να διατηρούν τη μοναδική ταυτότητα της επιχείρησής τους, ενώ αποκτούν πρόσβαση στην κλίμακα, την τεχνολογία και τη δυναμική της Wyndham. Με σχεδόν 125 ξενοδοχεία σε λειτουργία στην Τουρκία και άλλα 30 σε φάση ανάπτυξης, η Wyndham ενισχύει συνεχώς τη θέση της ως η μεγαλύτερη διεθνής ξενοδοχειακή αλυσίδα της χώρας.
Τα ξενοδοχεία της Trademark Collection, όπως και όλα τα καταλύματα της Wyndham παγκοσμίως, συμμετέχουν στο πρόγραμμα Wyndham Rewards®, το νούμερο ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων σύμφωνα με τους αναγνώστες των USA Today και U.S. News & World Report. Με περισσότερα από 60.000 ξενοδοχεία, θέρετρα διακοπών και ενοικιαζόμενα καταλύματα σε όλο τον κόσμο, κανένα άλλο πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων δεν είναι πιο γενναιόδωρο ή προσφέρει περισσότερες επιλογές διαμονής.