O οίκος Valentino: Με νέα καμπάνια στηρίζει το νοσοκομείο Spallanzani στη Ρώμη [pics]
Αντλώντας έμπνευση από τη νέα πραγματικότητα και την κοινωνική απομόνωση, οίκος Valentino,. που πιστεύει στην αληθινή επαφή και τη σύνδεση των ανθρώπων μέσα από τη συμπόνια προωθεί τη νέα διαφημιστική καμπάνια του #ValentinoEmpathy, εστιάζει στην ιδέα της ενσυναίσθησης και έχει σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για το νοσηλευτικό ίδρυμα Spallanzani Hospital στη Ρώμη.
Για την καμπάνια με τίτλο #ValentinoEmpathy για την προώθηση της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020 φωτογραφήθηκαν καλλιτέχνες και μοντέλα σε μέρη, στα οποία βιώνουν την περίοδο της απομόνωσης φορώντας δημιουργίες του ιταλικού οίκου.
H Γκουίνεθ Πάλτροου, η Λόρα Ντερν, η Κρίστι Τέρλινγκτον και η Ναόμι Κάμπελ φωτογραφήθηκαν όχι από φωτογράφους, αλλά από εκείνους με τους οποίους περνούν τις μέρες της απομόνωσης λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Οι συμμετέχοντες της νέας καμπάνιας θα δωρίσουν το ποσό από τη συμμετοχή τους, με 1 εκατομμύριο ευρώ να πηγαίνει στο ιταλικό νοσοκομείο Lazzaro Spallanzani στη Ρώμη. Ο οίκος θα συνεχίσει να συνεργάζεται με το νοσοκομείο, ενισχύοντας τη δράση του σε διαφορετικές φάσεις της πανδημίας.Σύμφωνα με τον Valentino, όλοι επέλεξαν να συμμετάσχουν στο πρότζεκτ δωρίζοντας τον χρόνο και την παρουσία τους.
Η καμπάνια #Valentinoempathy γεννήθηκε ως αποτέλεσμα της κοινής εμπειρίας ενσυναίσθησης και διασύνδεσης της ζωής εν μέσω της πανδημίας, σε απομόνωση και κοινωνική αποστασιοποίηση.
Στην αρχή της υγειονομικής κρίσης, ο όμιλος Mayhoola και ο Valentino δώρισαν δύο εκατομμύρια δολάρια στο νοσοκομείο του Μιλάνο Luigi Sacco στην Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας, ένα εκατομμύριο ευρώ στη γαλλική οργάνωση La Fondation Hôpitaux de Paris – Hôpitaux de France και ένα εκατομμύριο δολάριο στο νοσοκομείο που δημιουργήθηκε στο εμπορικό εκθεσιακό κέντρο της Μαδρίτης.