Στην πρωινή ζώνη, το ”Happy Day”, με την Σταματίνα Τσιμτσιλή συνεχίζει την καλή του πορεία, σημειώνοντας 16,1%, ενώ το ”Σήμερα” κατακτά την πρώτη θέση με 25% στο σύνολο καικ 17,3% στο δυναμικό κοινό. Στο συνολικό κοινό, στη δεύτερη θέση έρχεται το ”Καλημέρα Ελλάδα”, και αμέσως μετά τα «Ώρα Ελλάδος» και «Κοινωνία ώρα Mega».

Στο δυναμικό κοινό, την πρωτιά έχει το ”Πρωινό” του ΑΝΤ1 ΜΕ 14%, ενώ δεύτερο έρχεται το ”Ευτυχείτε” του Open με 13,5%. Χαμηλά βρίσκεται η «Ώρα για Μελέτη» με 10,7%, ενώ οι «Αταίριαστοι» με 26% και 13,4% στο δυναμικό, βρίσκονται στην κορυφή. Πολύ ψηλά στο σύνολο κοινού η «Ώρα για φαγητό με την Αργυρώ» που φτάνει το 17,8%, ενώ σταθερά στο 10 με 11% η εκπομπή «Love it» με την Ιωάννα Μαλέσκου.

Στη μεσημεριανή ζώνη, κονταροχτυπιούνται το ”Shopping star” με 20%,  ενώ ακολουθεί το ”Καλό μεσημεράκι” με 19%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το ”Ρουκ Ζουκ” με 17,8%, ενώ το ”Pop Up” δεν κατάφερε να περάσει το όριο του 10, σημειώνοντας 8,5%.

Το απόγευμα πρώτο στο δυναμικό κοινό είναι το «Live news» με 15,6%, ακολουθεί το «Deal» με 15%, ο «Τροχός της τύχης» με 14,1%, το «Still Standing» με 13% και το «My style rocks» με 12%.

Στα δελτία ειδήσεων, ο ΑΝΤ1 πέρασε μπροστά στο δυναμικό κοινό 14,8% και ακολουθεί ο Alpha πολύ κοντά με 14,7%. Στο σύνολο πρώτος παραμένει ο ΣΚΑΪ με 20,8% και στη δεύτερη θέση ο ΑΝΤ1 κοντά στο 16%.

Στη βραδινή ζώνη, οι ”Άγριες Μέλισσες” σημείωσαν ρεκόρ με 26,8% στο δυναμικό και 28,1% στο συνολικό κοινό. Το «Έλα στη θέση μου» σημειώνει 16,1% στο δυναμικό και 15,8% στο σύνολο, το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» 15,2% και 15,9% και οι «8 λέξεις» με 14% και 21,2% αντίστοιχα. Πιο αργά το «Big Brother» καταγράφει 20% στο δυναμικό και 18% στο σύνολο, ενώ η πρεμιέρα του Γρηγόρη Αρναούτογλου με το «The 2tonight show» σημείωσε 18,9% και 19,3%,  αντίστοιχα.