Πανελλαδικές: Ακόμη και τον Ιούλιο οι εξετάσεις, λέει η Νίκη Κεραμέως
Πανελλαδικές: Η Νίκη Κεραμέως σημείωσε πως καταβάλλεται κάθε προσπάθεια ώστε οι εξετάσεις να γίνουν όσο πιο κοντά στις καθιερωμένες ημερομηνίες, τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο. Επίσης, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Παραπολιτικά, σημειώνει πως σε ό,τι αφορά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση το εαρινό εξάμηνο δεν θα χαθεί. "Έχουμε εμπιστοσύνη στο ελληνικό πανεπιστήμιο και στις δυνατότητές του. Η ακαδημαϊκή κοινότητα μπορεί να βγει μπροστά σε αυτή τη μεγάλη κρίση" λέει. Όσον αφορά την τηλεκπαίδευση η υπουργός δηλώνει ικανοποιημένη από την υλοποίησή της.
Αναφέρει πως με γνώμονα την εξασφάλιση της πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση "φροντίσαμε επιπλέον για τη δυνατότητα σύνδεσης στις ψηφιακές τάξεις και μέσω τηλεφώνου - με αστική χρέωση από σταθερό τηλέφωνο". Όσον αφορά το πώς θα λειτουργήσουν οι ναοί την Μεγάλη Εβδομάδα, σημειώνει πως πρόθεση της κυβέρνησης "είναι να παράσχουμε τη δυνατότητα τέλεσης Λειτουργιών κεκλεισμένων των θυρών, χωρίς την προσέλευση πιστών, μόνο με την παρουσία του ιερέα και του ψάλτη".
Το θέμα της τηλεκπαίδευσης έφερε στη Βουλή, το τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Φίλης, τονίζοντας πως παρά τις δημόσιες διαβεβαιώσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και τη πρόθυμη συμμετοχή της εκπαιδευτικής κοινότητας, η εμπειρία των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων φαίνεται να μην είναι τόσο ρόδινη όσο επικοινωνιακά παρουσιάζει το υπουργείο, με σοβαρές τεχνικές και δικτυακές δυσκολίες, που σε πολλές περιπτώσεις φτάνουν να ακυρώνουν την προσπάθεια. Επίσης, μείζον θέμα είναι ο αποκλεισμός πολλών μαθητών και φοιτητών για λόγους οικονομικούς και τεχνολογικούς (απουσία υπολογιστών, οικονομική αδυναμία δικτυακής πρόσβασης) και η πλήρης ανυπαρξία οποιουδήποτε προγραμματισμού και μέριμνας για την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων, των μαθητών Ρομά και των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως αναφέρει.
Ο κ. Φίλης ρωτούσε επίσης - μεταξύ άλλων - "ποιος είναι ο σχεδιασμός του υπουργείου για την ουσιαστική υποστήριξη των ευάλωτων ομάδων όπως τα προσφυγόπουλα και οι μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες" και "πότε θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες διορισμού των μόνιμων εκπαιδευτικών τόσο στην Ειδική Αγωγή όσο και στην Γενική Εκπαίδευση".