Πολιτική Γραμματεία ΣΥΡΙΖΑ: Στο δρόμο για τη διεύρυνση, το νέο όνομα και το συνέδριο [vid]
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται τα δεδομένα που θα προκύψουν από τη σημερινή συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, μετά από τους δύο και πλέον μήνες καραντίνας λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Το συνέδριο του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης λειτουργούσε σε ρυθμούς «υγειονομικών μέτρων», με κυριότερο αποτέλεσμα την αναβολή των εργασιών του. Στη σημερινή συνεδρίαση λοιπόν ξαναπιάνουν το νήμα του πολιτικού μετασχηματισμού του κόμματος και της διεύρυνσης από εκεί που το είχαν αφήσει πριν το lockdown.
Στο πλαίσιο αυτό, η ατζέντα περιλαμβάνει την προετοιμασία της κεντρικής επιτροπής ανασυγκρότησης, η οποία θα γίνει εντός του Ιουνίου και στην οποία θα κατατεθεί η πρόταση του Αλέξη Τσίπρα για το όνομα του κόμματος, προκειμένου μετά αυτό να επικυρωθεί στο συνέδριο, το οποίο έχει πλέον μετατεθεί για το φθινόπωρο. Επίσης συζητούνται θέματα που αφορούν τις τελευταίες εξελίξεις στα Εθνικά θέματα και την οικονομία με επίκεντρο τα εργασιακά.
https://www.facebook.com/flashgrLife/videos/3004023703013841/
Κομματικά ΜΜΕ και web TV στην ΠΓ ΣΥΡΙΖΑ
Παράλληλα, αναμένεται να συζητηθεί και το θέμα της ενίσχυσης και αναδιοργάνωσης των ΜΜΕ. Μεταξύ άλλων, η αναδιαμόρφωση και αναβάθμιση της ιστοσελίδας της «Αυγής», καθώς και η υλοποίηση της διαδικτυακής τηλεόρασης του ΣΥΡΙΖΑ (web tv). Ως προς το δεύτερο, το πρότζεκτ βρίσκεται σε πρώιμη φάση και την προετοιμασία «τρέχει» ο Λευτέρης Αρβανίτης, γενικός διευθυντής και στα δύο ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ (Αυγή και Στο Κόκκινο), ενώ επιτελική θέση αναμένεται να αναλάβει, εφόσον εγκριθεί από τα όργανα, ο δημοσιογράφος και πρώην διευθυντής ειδήσεων και ενημέρωσης της ΕΡΤ Γιάννης Σμυρλάκης.
Ο «προϋπολογισμός» που θα διατεθεί για το εγχείρημα (από τα «κομματικά» κονδύλια) είναι προφανώς σφικτός, ενώ θα αξιοποιηθούν χώροι στο κτίριο όπου συστεγάζονται πλέον η «Αυγή» και το ραδιόφωνο «Στο Κόκκινο», στην πλατεία Καραϊσκάκη. To web TV πάντως δεν αναμένεται να είναι έτοιμο πριν τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με πληροφορίες, η δημοσιογραφική στελέχωση δεν έχει ακόμη καταλήξει και ονόματα που ακούγονται κατά καιρούς δεν ευσταθούν.
Το παραπάνω, αποτελεί τρόπον τινά την οικονομική λύση στην επιδίωξη του ΣΥΡΙΖΑ να αποκτήσει δικό του τηλεοπτικό κανάλι, η οποία δεν ευοδώθηκε ούτε επί διακυβέρνησής του, δυσκόλεψε δε όταν πέρασε στην αντιπολίτευση, ενώ συζητήσεις με φιλικό τηλεοπτικό μέσο για τη μετατροπή του σε ΣΥΡΙΖΑ TV εγκαταλείφθηκαν τελικά. Ως γνωστόν ο ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει τον αποκλεισμό της αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά και των κομμάτων της ελάσσονος αντιπολίτευσης και ουσιαστικά την διαμόρφωση μιας φιλοκυβερνητικής μονοφωνίας στην ενημέρωση που παρέχουν τα μεγάλα τηλεοπτικά ΜΜΕ τα οποία είναι αυτά που έχουν τη δυνατότητα να φθάνουν στο ευρύτερο δυνατό κοινό. Ο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκει να «σπάσει» αυτή τη μονοφωνία που, όπως ισχυρίζεται, επιχειρεί να διαμορφώσει μια ιδανική εικόνα για την κυβέρνηση, παράγοντας το δικό του τηλεοπτικό πρόγραμμα, έστω και με τους περιορισμούς του διαδικτυακού.