Γιώργος Γεραπετρίτης: Αυτονόητο ότι θα δημοσιοποιηθούν άμεσα τα ποσά που δόθηκαν σε ΜΜΕ
Ανοιχτό το ενδεχόμενο να δοθούν ακόμα και μέσα στην εβδομάδα, όλα τα στοιχεία για τη κατανομή των κονδυλίων ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ στα Μέσα Ενημέρωσης, στο πλαίσιο της διαφημιστικής καμπάνιας «Μένουμε στο σπίτι», άφησε ο Υπουργός Επικρατείας Γιώργος Γεραπετρίτης. «Είναι αυτονόητο ότι τα ποσά που δόθηκαν και που ήταν εξαιρετικά αναγκαία και κρίσιμα για την παρακίνηση των πολιτών να μείνουν στο σπίτι για λόγους ασφάλειας της δημόσιας υγείας, θα δοθούν άμεσα στη δημοσιότητα. Η χρονική υστέρηση που υπήρξε ως προς τη δημοσιοποίηση τους οφείλεται στο γεγονός ότι γίνεται επεξεργασία από το Υπουργείο Οικονομικών όλων των εκταμιεύσεων και μόλις ολοκληρωθεί θα υπάρξει άμεσα ανακοίνωση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Γεραπετρίτης ενώ λίγο αργότερα, σε συνομιλία που είχε με τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δημοσιοποιηθούν όλα τα στοιχεία μέχρι τέλος της εβδομάδας.
Αφορμή για τις δηλώσεις του κ. Γεραπετρίτη ήταν η συνεδρίαση της Επιτροπής Επιτροπή παρακολούθησης των αποφάσεων του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Δικαιωμάτων του ανθρώπου με θέμα «Ανθρώπινα δικαιώματα σε συνθήκες πανδημίας».
Το θέμα είχε θέσει η βουλευτής του ΚΚΕ Λιάνα Κανέλλη, σημειώνοντας ότι, το κράτος όφειλε να ασκεί πολιτική υπέρ των πολλών και να υποχρεώνει φορείς και Μέσα Ενημέρωσης να ενημερώνουν με δωρεάν σποτ τους πολίτες, για θέματα δημόσιας υγείας και για το τι πρέπει να κάνει για να γλιτώσει από τον κορονοϊό.
Την ίδια ώρα, «αστεία» χαρακτήρισε τα περί «μαγειρέματος» της λίστας για τη διαφημιστική καμπάνια του «Μένουμε Σπίτι» ο κυβερνητικός εκπρόσωπος. Ο Στέλιος Πέτσας υπογράμμισε πως πρόκειται για «καμπάνια που έγινε για να σώσει ζωές και αυτό έκανε». Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, μιλώντας στον ANT1, υπενθύμισε πως είχε απαντήσει στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας και τόνισε πως «όταν ολοκληρωθεί η καμπάνια, θα δοθούν οι λίστες στη δημοσιότητα». Αναφέροντας πως είναι θέμα ημερών η δημοσιοποίηση της λίστας, κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι, «προσπαθεί να χρησιμοποιήσει το θέμα για να κατασκευάσει εχθρούς, όμως η αλήθεια είναι ότι η κοινωνία δεν ακούει τον ΣΥΡΙΖΑ» και σχολίασε πως είναι «λάθος η ταύτιση της διαφήμισης με το χρηματισμό».
Υπενθυμίζεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ζητήσει επιτακτικώς τη δημοσιοποίηση της εν λόγω λίστας- στη δημοσιότητα έβγαλε μάλιστα, την περασμένη Παρασκευή, και ένα σχετικό σποτ, το οποίο έψεγε την κυβέρνηση για τη στάση της και άφηνε αιχμές προς τους δημοσιογράφους. Το σποτ αυτό προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων και πάρα πολλές συζητήσεις στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.