Πελώνη: Εκτός τηλεκπαίδευσης οι καταληψίες μαθητές για παιδαγωγικούς λόγους
Η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη αξιολογεί την εξαίρεση των μαθητών που συμμετέχουν στις καταλήψεις από την τηλεκπαίδευση, ως παιδαγωγικού χαρακτήρα.
«Είναι προφανές ότι σε ότι αφορά τις καταλήψεις έχει παιδαγωγικό χαρακτήρα. Όσοι παρεμποδίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία δεν μπορούν να συμμετέχουν σε αυτή» σημείωσε η κα Πελώνη κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών».
[caption id="attachment_1696954" align="alignnone" width="1024"] EUROKINISSI[/caption]
Θυμίζουμε ότι παλαιότερα, παιδαγωγικού χαρακτήρα ήταν και η βέργα ή ο χαράκας. Ο ατίθασος, κατά την κρίση του εκπαιδευτή μαθητής ήταν υποχρεωμένος να ανοίγει την παλάμη και να τρώει τις ξυλιές του. Εν ολίγοις δεν μπορεί να ονομάζεται παιδαγωγική τακτική η εξαίρεση από το μάθημα. Αυτό δεν έγινε ποτέ στα χρονικά της μεταπολίτευσης από καμία κυβέρνηση. Ίσως επειδή γνώριζαν ότι η παιδαγωγική είναι επιστήμη και το παιδαγωγικώς ορθό ορίζεται με επιστημονικές μεθόδους και όχι από πολιτικές σκοπιμότητες. Και καθόλου παιδαγωγικό δεν είναι να λέμε στα παιδιά ότι "όποιος διαμαρτύρεται ανοιχτά, τιμωρείται σοβαρά με την παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων του".
Επιπροσθέτως είναι ένα κέρδος: διαπαιδαγώγηση των νέων στη δημοκρατία Οι καταλήψεις είναι κι αυτές μία αγωγή του πολίτη. Δηλαδή ένα έμπρακτο μάθημα και μία άσκηση, στη δημοκρατία· μια εξοικείωση με την ιδέα ότι, στην κοινωνία, οι άνθρωποι δεν συνυπάρχουν πάντα αρμονικά, έχουν ασυνεννοησίες, αποκλίνουσες απόψεις, και ότι, όταν συμβαίνει αυτό, τις συζητάνε και προσπαθούν από κοινού να βρουν τι θα κάνουν. Και αρμόδιοι να κάνουν αυτή τη συζήτηση είναι όσοι δεν έχουν καμία αρμοδιότητα, όσοι δεν έχουν κανέναν τίτλο για να αποφασίζουν. Από κοινού οι άριστοι και οι χείριστοι, όπως και αν ορίσουμε τους μεν και τους δε.
[caption id="attachment_1696262" align="alignnone" width="1024"] Eurokinissi[/caption]
Η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος αναφέρθηκε στις ανακοινώσεις της Νίκης Κεραμέως για την αναπλήρωση των διδακτικών ωρών και ως προς τις αιτιάσεις για τον συνωστισμό στις σχολικές αίθουσες και το ζήτημα των προσλήψεων των εκπαιδευτικών είπε ότι μόνο το 3% των σχολικών αιθουσών αριθμεί 26-30 μαθητές, ενώ ως προς τις προσλήψεις πέρσι είχαν προσληφθεί 24505 ενώ φέτος μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου έχουν προσληφθεί 32000 αναπληρωτές και επίκειται τρίτη φάση προσλήψεων τον Οκτώβριο.
Η κα Πελώνη ερωτηθείσα για το αν θα παίρνουν απουσίες όσοι μαθητές δεν έχουν τον αναγκαίο τεχνολογικό εξοπλισμό για την τηλεκπαίδευση σημείωσε ότι «όλα είναι έτοιμα για τη σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Εφαρμόζεται ήδη σε περιπτώσεις με περιοχές που έχουν επιβαρυμένο επιδημιολογικό φορτίο».