Coca Cola HBC: Θετικό ξεκίνημα στην Ελλάδα στο Α' τρίμηνο του 2025
Ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις της Coca Cola HBC τόσο στην Ελλάδα όσο και στο σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται ο πολυεθνικός όμιλος.

Ο όγκος πωλήσεων της Coca- Cola HBC στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό στο πρώτο τρίμηνο του 2025, συνεχίζοντας τις καλές επιδόσεις του προηγούμενου έτους. Όπως αναφέρεται στην σύνοψη των μεγεθών για το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς ο όγκος πωλήσεων στα ανθρακούχα αναψυκτικά παρέμεινε στην χώρα μας στα ίδια επίπεδα, με υψηλή μονοψήφια αύξηση στην Coke Zero και αύξηση στις Fanta και Sprite.
Στα ποτά ενέργειας σημειώθηκε υψηλή μονοψήφια αύξηση, ενώ στον καφέ σημειώθηκε χαμηλή μονοψήφια αύξηση. Στα μη ανθρακούχα αναψυκτικά σημειώθηκε χαμηλή μονοψήφια αύξηση, κυρίως χάρη στην αύξηση που καταγράφηκε στα εμφιαλωμένα νερά και στην ισχυρή διψήφια αύξηση, σε μικρή συγκριτική βάση που σημειώθηκε στα ισοτονικά ποτά.
Τώρα σε ότι στην μεγάλη εικόνα, δηλαδή στο σύνολο του ομίλου αναφέρεται ότι η συνεχιζόμενη υλοποίηση της στρατηγικής σε σχέση με τα προϊόντα 24/7 κατανάλωσης οδήγησε σε οργανική1 αύξηση των εσόδων κατά 10,6%.
- Σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,8% σε οργανική βάση, η οποία οφείλεται στις καλές επιδόσεις των αναδυόμενων αγορών. Οι όγκοι πωλήσεων στα ανθρακούχα αναψυκτικά αυξήθηκαν κατά 1,1% και στα ποτά ενέργειας κατά 25,5%.
- Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο αυξήθηκαν κατά 8,7% σε οργανική βάση, αντικατοπτρίζοντας την αποτελεσματικότητα των πρωτοβουλιών μας για την αύξηση των εσόδων.
- Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 8,7% σε δημοσιευμένη βάση, με την ισχυρή αύξηση σε οργανική βάση να αντισταθμίζεται εν μέρει από τον αντίκτυπο των δυσμενών συναλλαγματικών διαφορών μετατροπής των αποτελεσμάτων στο νόμισμα αναφοράς του Ομίλου στις αναδυόμενες αγορές.
- Αύξηση του μεριδίου αγοράς μας σε αξία, στα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα, σε συνέχεια των ισχυρών επιδόσεων του 2024.
- Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση σε όλες τις αγορές, παρά τις διαφορετικές συνθήκες του καταναλωτικού περιβάλλοντος μεταξύ των αγορών, με ιδιαίτερα καλές επιδόσεις στις αναδυόμενες αγορές.
- Αναπτυγμένες αγορές: Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,1% σε οργανική βάση, με ανθεκτικές επιδόσεις στον όγκο πωλήσεων και μικρή διεύρυνση των εσόδων ανά κιβώτιο.
- Αναπτυσσόμενες αγορές: Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,6% σε οργανική βάση, λόγω της διεύρυνσης των εσόδων ανά κιβώτιο, ενώ σημειώθηκε μικρή μείωση του όγκου πωλήσεων.
- Αναδυόμενες αγορές: Τα καθαρά έσοδα απο πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,3% σε οργανική βάση λόγω της διεύρυνσης των εσόδων ανά κιβώτιο και των καλών επιδόσεων του όγκου πωλήσεων.
- Περαιτέρω επενδύσεις στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας 24/7 κατανάλωσης και στις εξειδικευμένες δυνατότητές μας.
- Eνεργοποιήσαμε τις Coke and Meals εκστρατείες μας σε όλες τις αγορές μας κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αξιοποιώντας τη σημαντικότερη περίσταση κατανάλωσης Coca-Cola. Από τις αρχές Απριλίου, σχεδόν όλες οι αγορές μας έχουν ξεκινήσει να ενεργοποιούν την εκστρατεία «Share a Coke» με συνεχιζόμενη ενεργοποίηση στη διάρκεια του καλοκαιριού.
- Κυκλοφόρησαν νέες καινοτομίες του Monster, συνεχίστηκε η ισχυρή διανομή του Monster Energy Green Zero Sugar και πραγματοποιήθηκαν ποικίλες προωθητικές δράσεις σε τοπικό επίπεδο.
- Οι όγκοι πωλήσεων του καφέ επηρεάστηκαν από την κοινή στρατηγική απόφαση με την Costa Coffee, για επανεστίαση στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης, όπου εξακολουθούμε να βλέπουμε μεγαλύτερη μακροπρόθεσμη δυναμική.
- Συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε την κυκλικότητα της συσκευασίας. Τον Ιανουάριο η Αυστρία ξεκίνησε να εφαρμόζει σύστημα επιστροφής εγγυήσεων συσκευασιών.
1 Για λεπτομέρειες επί των Εναλλακτικών δεικτών μέτρησης απόδοσης («ΕΔΜΑ»), ανατρέξτε στις ενότητες «Εναλλακτικοί Δείκτες Μέτρησης Απόδοσης» και «Ορισμοί και συμφωνίες Εναλλακτικών δεικτών μέτρησης απόδοσης («ΕΔΜΑ»)».
Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:
«Συνεχίσαμε τη θετική δυναμική ανάπτυξης της εταιρείας μας, σημειώνοντας ένα ισχυρό ξεκίνημα της χρονιάς, εν μέσω διαφορετικών συνθηκών αγοράς. Η επιτυχημένη υλοποίηση της στρατηγικής μας για ανάπτυξη απέδωσε αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 10,6%, με αυξημένους όγκους πωλήσεων. Η δυναμική του χαρτοφυλακίου προϊόντων μας 24/7 κατανάλωσης και η συνεχιζόμενη επένδυση στις εξειδικευμένες δυνατότητές μας, σε συνδυασμό με την υλοποίηση της στρατηγικής μας ανά τομέα δραστηριοποίησης στην αγορά, οδήγησαν σε περαιτέρω αύξηση των εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Παρότι αναμένουμε ότι το ευρύτερο μακροοικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον θα συνεχίζει να εμφανίζει προκλήσεις και να παραμένει απρόβλεπτο, έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να διαχειριστούμε περιόδους αστάθειας, χάρη στο χαρτοφυλάκιο, στις δεξιότητες και στους ανθρώπους μας. Επιβεβαιώνουμε τις χρηματοοικονομικές μας κατευθύνσεις για το υπόλοιπο του έτους και αναμένουμε περαιτέρω πρόοδο σε σχέση με την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων στόχων ανάπτυξης.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες μας για την αφοσίωση και τη σκληρή τους προσπάθεια, καθώς και τους πελάτες μας, τους προμηθευτές μας, την The Coca-Cola Company και όλους τους πολύτιμους εταίρους μας για τη συνεχή υποστήριξή τους.»