Η εταιρεία έχει την προσωπική οικογενειακή σας ταυτότητα που σημαίνει παράλληλα και την εγγύησή σας. Είναι ένα case study αυτό που έχετε κάνει στο χώρο του πτηνοτροφίας και για άλλους κλάδους;

Για εμάς, στην Αγγελάκης, η εταιρεία δεν αποτελεί ψυχρή επιχειρηματική δραστηριότητα: αντίθετα, συμπυκνώνει τις αντιλήψεις μας για το σύνολο της διαδρομής από την εκτροφή του κοτόπουλου μέχρι την παραγωγή ενός υγιεινού προϊόντος άριστης ποιότητας, που φτάνει στους συνανθρώπους μας με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.
Αυτό είναι το στοίχημά μας, αυτός είναι ο στόχος μας και η αγωνία μας – και η εγγύησή μας είναι η αφοσίωση, το πείσμα και η εργατικότητα, που αποτελούν κοινό παρονομαστή όλων μας στην εταιρεία. Θα έλεγα ότι πέρα από εταιρικές διαδικασίες και κουλτούρες, πρόκειται για μια συνολική στάση ζωής – και υπ’ αυτή την έννοια δεν θεωρούμε ότι είμαστε case study: αυτή είναι η φυσιογνωμία μας, η ταυτότητά μας.

Πρόσφατα κάνατε το τηλεοπτικό σας ντεμπούτο με το Ελαιοπουλάκι- Γέννημα Θρέμμα Αγγελάκης. Γιατί επιλέξατε αυτό το προϊόν ως όχημα για την επικοινωνία σας;

Εάν υπάρχει ένα προϊόν από όλη την γκάμα της εταιρείας μας το οποίο μας αντιπροσωπεύει απόλυτα, εμπεριέχοντας εύγλωττα τις αξίες και το όραμα μας, τότε αυτό σίγουρα είναι το Ελαιοπουλάκι®
Θεωρώ ότι είναι το απόσταγμα των 60 χρόνων της δράσης, της γνώσης και της πείρας δύο γενεών, συγκεντρωμένο σε ένα προϊόν που γεννήθηκε, δημιουργήθηκε και αναπτύσσεται με αγάπη, μεράκι αλλά και βαθιά τεχνική και επιστημονική γνώση.
Αυτό το προϊόν εκφράζει την Αγγελάκης και δηλώνει ξεκάθαρα τον προσανατολισμό μας ως προς το πώς θα πρέπει να είναι το Ελληνικό κοτόπουλο. Στηρίζεται πλήρως στις αρχές της Μεσογειακής διατροφής και βέβαια μυρίζει Ελλάδα, μια που το ελαιόλαδο είναι βαθιά χαραγμένο στο «διατροφικό μας DNA» . Με δυο λόγια, το Ελαιοπουλάκι® είναι ένα μοναδικό, εξαιρετικής ποιότητας, απαράμιλλης γεύσης και υψηλής διατροφικής αξίας κοτόπουλο.

Με αφορμή το πρόσφατο λανσάρισμα του προϊόντος «Μπιφτέκι κοτόπουλου από Ελαιοπουλάκι® με Βρώμη», η εταιρεία στρέφεται και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων;

Ξεκινάμε πάντα από τη σταθερή αφετηρία που είναι η εξαιρετική πρώτη ύλη μας: το κοτόπουλο Αγγελάκης. Με αυτό σαν βάση, μετά από προσεκτική ανάλυση των καταναλωτικών τάσεων και εκτεταμένη έρευνα, δημιουργούμε εναλλακτικές προτάσεις για το καθημερινό τραπέζι.
Αυτές οι προτάσεις έχουν ως γνώμονα την υψηλή διατροφική αξίας, αγγίζοντας καταναλωτές με ιδιαίτερες απαιτήσεις (π.χ. χωρίς γλουτένη) και καλύπτοντας τις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες του κοινού, έτσι ώστε όλοι να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ένα γευστικό, θρεπτικό και υψηλής ποιότητας προϊόν.
Με βάση αυτό το σκεπτικό αναπτύξαμε και το Μπιφτέκι με βρώμη*. Πήραμε μια εξαιρετική πρώτη ύλη, το Ελαιoπουλάκι® και σε συνδυασμό με προσεκτικά επιλεγμένα συστατικά – βιολογική βρώμη ολικής άλεσης, φρέσκα λαχανικά, αγνό ελαιόλαδο και κουρκουμά- δημιουργήσαμε ένα προϊόν υψηλής θρεπτικής αξίας που απευθύνεται και σε άτομα με δυσανεξία στη γλουτένη, προσφέροντας ένα πλήρες ισορροπημένο γεύμα βασισμένο στις αρχές της μεσογειακής διατροφής.
Σε κάθε περίπτωση η ανάπτυξη νέων προϊόντων θα συνεχιστεί, με βάση συγκεκριμένους άξονες: τη διαφοροποίηση, την καινοτομία, την ασφάλεια και την υγεία του καταναλωτή.

Ένα από τα κλειδιά για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας είναι ο εξαγωγικός προσανατολισμός των επιχειρήσεων. Ποια είναι η πολιτική που ακολουθείτε προς αυτή την κατεύθυνση και ποιες πρωτοβουλίες έχετε αναλάβει;

Η εταιρεία μας έχει επενδύσει συστηματικά τα τελευταία χρόνια στη συμμετοχή της σε διεθνείς εκθέσεις. Δηλώνοντας την παρουσία της σταθερά και με συνέπεια.
Αυτό όμως δεν αρκεί: η σωστή προβολή και η επαγγελματική παρουσία στο διεθνές περιβάλλον πρέπει να υποστηρίζονται από συνέπεια, σταθερότητα, ανταγωνιστικότητα και καινοτομία. Αυτά τα στοιχεία, σε συνδυασμό με υπομονή και επιμονή, καθιστούν εφικτή τη διείσδυση στις αγορές του εξωτερικού.
Αυτό τον δρόμο ακολουθούμε πιστά εμείς στην Αγγελάκης: εστιάζουμε σε επιλεγμένες αγορές, κάνουμε έρευνα σχετικά με τις επί μέρους καταναλωτικές ανάγκες της εκάστοτε αγοράς και τοποθετούμαστε με συγκεκριμένες προτάσεις που απαντούν στις ανάγκες αυτές.

Η πανδημία του κορoνοϊού πόσο έχει επηρεάσει την αγορά; Με φόντο την κρίση, πώς αντιμετωπίζει η εταιρεία τις δυσκολίες και κατά πόσο έχουν επηρεαστεί οι πωλήσεις από το κλείσιμο των καταστημάτων εστίασης;

Η πανδημία του κορoνοϊού σαφέστατα έχει επηρεάσει και την αγορά των τροφίμων, αλλάζοντας άρδην τις ισορροπίες μεταξύ λιανεμπορίου και εστίασης.
Νομοτελειακά, αναδύθηκε μέσα από την πανδημία η ανάγκη να δημιουργηθούν νέα κανάλια διανομής και πώλησης προϊόντων, γεγονός που επέφερε περαιτέρω αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών.
Η Αγγελάκης αντιμετωπίζει τις δυσκολίες της περιόδου που διανύουμε διευρύνοντας τη βάση του πελατολογίου της, δημιουργώντας νέα προϊόντα και ενισχύοντας τις εξαγωγές της. Έτσι πετυχαίνουμε να διατηρούμε θετικό πρόσημο στην ανάπτυξή μας, παρά τις πρωτοφανείς, δυσμενείς συνθήκες της εποχής μας.
Να προσθέσουμε βέβαια εδώ ότι σε αυτό συνέβαλλε και το ότι η εταιρεία μας είναι στρατηγικά τοποθετημένη περισσότερο στο λιανεμπόριο παρά στη μαζική εστίαση.

Ως πρόεδρος της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Πτηνοτροφίας, ποια πιστεύετε πως είναι τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν ώστε να μην ανακοπεί η αναπτυξιακή πορεία των ελληνικών πτηνοτροφικών επιχειρήσεων;

Πιστεύω ότι τα βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθήσουμε είναι συγκεκριμένα:
Το πρώτο βήμα έχει να κάνει με την ανταγωνιστικότητά μας: πρέπει να φροντίσουμε να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί έναντι άλλων πτηνοτροφικών επιχειρήσεων εκτός Ελλάδος, έτσι ώστε να μη μας επηρεάζουν εισαγωγές πτηνοτροφικών προϊόντων .
Το δεύτερο βήμα είναι ο προσανατολισμός μας στις εξαγωγές. Θα πρέπει να ενισχύσουμε τη θέση μας στον Ευρωπαϊκό -και όχι μόνο- χάρτη των αγορών, ως προς την ποιότητα και τη διαφοροποίηση των ελληνικών πτηνοτροφικών προϊόντων. Παράγουμε εξαιρετικά προϊόντα, πρέπει να συνεχίσουμε προς αυτή την κατεύθυνση και επιβάλλεται να πιστέψουμε στην ανωτερότητα των ελληνικών προϊόντων, επενδύοντας σοβαρά στην προβολή και στην πώλησή τους στις χώρες του εξωτερικού.
Το τρίτο βήμα αφορά στη σχέση του κλάδου με την Πολιτεία.
Είναι επιβεβλημένο η πολιτεία να ακούει και να αντιλαμβάνεται τις θέσεις μας, θέσεις οι οποίες αποβλέπουν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της ευελιξίας μας, διαφυλάσσοντας παράλληλα ένα μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας. Στόχος μας είναι η σύμπνοια και η συνεργασία για το καλό του κλάδου, που αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες πρωτογενούς παραγωγής της χώρας μας.
Προσδοκία μας είναι η δημόσια διοίκηση στο σύνολό της, από τον υπουργό έως και τη βάση της διοικητικής ιεραρχίας, να είναι σύμμαχός μας στην προσπάθειά μας για έναν κλάδο δυναμικό, αναπτυσσόμενο και υγιή.

Κύριε Αγγελάκη σας ευχαριστούμε πολύ

Και εγώ

*Το νέο, χειροποίητο Μπιφτέκι από Ελαιοπουλάκι® ζυμώνεται με βιολογική βρώμη ολικής άλεσης, φρέσκα λαχανικά, αγνό ελαιόλαδο και κουρκουμά, διατηρεί όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που έχει το κοτόπουλο Ελαιοπουλάκι®, ενώ παράλληλα είναι gluten free, αποτελώντας ιδανική λύση για όσους επιλέγουν διατροφή χωρίς γλουτένη.


Χωρίς συντηρητικά, το Μπιφτέκι από Ελαιοπουλάκι® αποτελεί ένα πλήρες, ισορροπημένο, γεύμα που συνδυάζει τη ζωική πρωτεΐνη με τις φυτικές ίνες, τα καλά λιπαρά του ελαιόλαδου και τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες του κουρκουμά. Έχει ήδη διακριθεί για τα ποιοτικά και διατροφικά του χαρακτηριστικά στη Sial Innovation 2020 και στα Healthy Diet Awards 2021 – με χρυσό βραβείο στην κατηγορία τροφίμων «Free From or Low» και με ασημένιο βραβείο στην κατηγορία Ειδικών Γευμάτων. Διαβάστε εδώ περισσότερες πληροφορίες

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις