Στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους, αλλά και στο κινητό τους βλέπουν αρκετοί πολίτες εδώ και δύο ημέρες την επιδότηση από το Fuel Pass 2, ωστόσο, τα προβλήματα με τις πληρωμές συνεχίζονται.

Μία από τις αιτίες που αναβάλει την πληρωμή του Fuel Pass 2 στην τράπεζα, φέρεται να είναι η λάθος συμπλήρωση του iBan από τον δικαιούχο στη σχετική πλατφόρμα που έχει ανοίξει στο vouchers.gov.gr.

Ενώ, αναφορικά με την ψηφιακή κάρτα, πολλοί είναι και εκείνοι που δεν γνωρίζουν αν διαθέτουν την τεχνολογία NFC που είναι απαραίτητη για την εξαργύρωση του επιδόματος.

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί πως η αλλαγή της πληρωμής (από ψηφιακή κάρτα σε τράπεζικό λογαριασμό) δεν μπορεί να γίνει, παρά μόνο διόρθωση, π.χ. του IBAN.

Η διαδικασία ενεργοποίησης της άυλης κάρτας

Όσοι επέλεξαν την τράπεζα, πηγαίνοντας σε ένα μηχάνημα ή από το κινητό σας, θα δείτε ότι έγινε η πίστωση.

Όσοι, όμως, έκαναν αίτηση για την αύλη κάρτα θα πρέπει να ακολουθήσουν μία διαδικασία για να την κατεβάσουν στο κινητό.

Η διαδικασία έχει ως εξής:

Η τράπεζα θα σας ενημερώσει με

α) γραπτό μήνυμα (sms) στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή, με ενσωματωμένες οδηγίες και

β) μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο δικαιούχος στην ειδική εφαρμογή με ενσωματωμένο σύνδεσμο για την ενεργοποίηση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας. Μετά την είσοδο στον ανωτέρω σύνδεσμο, ο δικαιούχος δημιουργεί προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) και λαμβάνει κωδικό επιβεβαίωσης, με νέο γραπτό μήνυμα (sms), προκειμένου να ενεργοποιήσει την ψηφιακή χρεωστική κάρτα του.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις