Απίστευτη καταγγελία για δημόσια υπηρεσία: Έδιωξαν κωφό και του είπαν να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού [vid]
Ο Νομαρχιακός Σύλλογος ΑμεΑ Νομού Καβάλας καταγγέλλει ότι κωφό μέλος του υπέστη ταλαιπωρία σε δημόσια υπηρεσία, αφού - αντί να εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα - δέχτηκε την προτροπή... να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού. Η καταγγελία αφορά την Διεύθυνση Συγκοινωνιών της περιοχής και η συμπεριφορά του υπαλλήλου, είχε ως αφορμή τα έκτακτα μέτρα για τον κορονοϊό. Αναφέρουν στην καταγγελία τους: "Το πρωί της Δευτέρας 22/6/2020, κωφό μέλος μας επισκέφτηκε τη συγκεκριμένη υπηρεσία προκειμένου να εκδώσει πινακίδες για το όχημά του. Ο υπάλληλος της υπηρεσίας του απαγόρευσε να εισέλθει και του είπε να κλείσει τηλεφωνικό ραντεβού σε ένα τηλεφωνικό νούμερο, αδιαφορώντας για το ότι ο πολίτης είναι κωφός".
Και προσθέτουν: "Αμέσως μετά επισκέφθηκε τα γραφεία του συλλόγου μας και ζήτησε την δική μας διαμεσολάβηση για να επιλυθεί το πρόβλημα. Οι προσπάθειες που καταβάλαμε στη διάρκεια του πρωινού και για 1,5 ώρα δυστυχώς απέβησαν άκαρπες. Έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την γραμματεία του Αντιπεριφεριάρχη ΠΕ Καβάλας κου Αντωνιάδη, καταφέραμε επιτέλους να μιλήσουμε με τον προϊστάμενο Διεύθυνσης Συγκοινωνιών όπου μας εξήγησε ότι λόγω των καθυστερημένων ραντεβού ΔΕΝ γίνεται να δοθεί προτεραιότητα και ότι θα έπρεπε να κλείσει ραντεβού στο τηλέφωνο...., αλλά η γραμμή βούιζε συνεχώς καθ΄ όλη την διάρκεια του πρωινού".
Ο πρόεδρος του Συλλόγου μιλά στον Ant1
Προστίθεται στην καταγγελία: "Εκ των υστέρων ενημερωθήκαμε ότι το τηλέφωνο των ραντεβού λειτουργεί από τις 8 έως τις 9 το πρωί. Θεωρούμε απαράδεκτες τέτοιου είδους συμπεριφορές σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πάσης φύσεως αναπηρίες και θα έπρεπε να τηρείται απαρέγκλιτα η προτεραιότητα χωρίς αμφισβήτηση, στοχοποίηση και στιγματισμό. Καλούμε όλους τους αρμοδίους να εξασφαλίσουν το δικαίωμα των ΑμεΑ την άμεση εξυπηρέτησή τους στις δημόσιες υπηρεσίες αι να μην μας αναγκάζουν να προβαίνουμε σε καταγγελίες για να επιτευχθεί το αυτονόητο".
Μιλώντας στην ίδια εκπομπή, η υφυπουργός Εργασίας, Δόμνα Μιχαηλίδου, δήλωσε πως μέσω του Εθνικού Κέντρου Κωφών λειτουργεί ειδική υπηρεσία, με βιντεοκλήση και χειλαναγνώστη και ότι υπάρχουν υπάλληλοι που κλείνουν τα απαιτούμενα ραντεβού με τις υπηρεσίες.