Εθνική Κορίνθου - Πατρών τροχαίο: Γέμισε πετρέλαιο ο δρόμος
Ένα τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας στο 140ό χιλιόμετρο της νέας εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών, στο ρεύμα προς Αθήνα, στο ύψος του Δερβενίου. Συγκεκριμένα, ένα φορτηγό με ένα βυτιοφόρο όχημα συγκρούστηκαν πλαγιομεπωπικά με αποτέλεσμα ο δρόμος να γεμίσει με πετρέλαιο. Από τη σύγκρουση δεν τραυματίστηκε κανείς. Στο σημείο έσπευσαν δύο οχήματα της Πυροσβεστικής και πέντε άνδρες, χωρίς να χρειαστεί να επέμβουν. Προανάκριση για το τροχαίο διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Κορινθίας.
Η Ολυμπία Οδός είναι από τα δυσκολότερα έργα που κατασκευάστηκαν στη χώρα, γιατί είναι ο μόνος αυτοκινητόδρομος που ένα μεγάλο μέρος του κατασκευαζόταν ενώ ταυτόχρονα ήταν και σε λειτουργία. Η διαπλάτυνση και ανακατασκευή της Κορίνθου - Πατρών ήταν σε άλλα σημεία μονόπλευρη και σε άλλη αμφίπλευρη. Οι ιδιαιτερότητες του έργου επιγραμματικά ήταν:
Ο Αυτοκινητόδρομος 8 (Α8) ή Ολυμπία οδός ή Αυτοκινητόδρομος Αθήνα-Πάτρα, είναι ένας αυτοκινητόδρομος που διέρχεται από τη βόρεια Πελοπόννησο και την Αττική. Ξεκινάει από την Ελευσίνα και καταλήγει στο Ρίο της Πάτρας, όπου ενώνεται με τον Αυτοκινητόδρομο 5. Αποτελεί τμήμα της Ευρωπαϊκής Οδού 94 από τα διόδια της Μάνδρας μέχρι τον κόμβο Τρίπολης και από εκεί, μέχρι τη σύνδεσή της με τον Α5, αποτελεί τμήμα της Ευρωπαϊκής Οδού 65. Πρόκειται για την αναβαθμισμένη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Πατρών (8α).
Το τμήμα Ελευσίνα-Κόρινθος μετατράπηκε σε αυτοκινητόδρομο την δεκαετία του 1990, εκτός από τις σήραγγες στην Κακιά Σκάλα που παραδόθηκαν στην κυκλοφορία αργότερα: ο κλάδος Αθήνα προς Πάτρα το 2004 και ο κλάδος Κόρινθος προς Αθήνα το 2006.
Η ανακατασκευή του τμήματος Κόρινθος-Πάτρα και η αναβάθμιση του σε αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και Λ.Ε.Α. ξεκίνησε το 2008, σταμάτησε το 2010-2011 λόγω προβλημάτων με την χρηματοδότηση και ξεκίνησε εκ νέου το 2013. Η αποπεράτωση του λειτουργικού μέρους πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2017, ενώ οι πρόσθετες εργασίες (κόμβοι, χώροι στάθμευσης κλπ.) ολοκληρώθηκαν μέσα στο καλοκαίρι του 2017.
Η Ολυμπία Οδός κατασκευάστηκε σε ένα ιδιαίτερα ασταθές γεωλογικό περιβάλλον με αποτέλεσμα να είναι απαραίτητη η κατασκευή πολλαπλών μεγάλων τεχνικών έργων, (σηράγγων, γεφυρών, διαβάσεων) ιδιαίτερα στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα. Ο αυτοκινητόδρομος διαθέτει, μεταξύ άλλων, 80 γέφυρες, 29 σήραγγες συνολικού μήκους 25,6 χιλιομέτρων και 29 Ανισόπεδους Κόμβους.[