Απ’ ότι φαίνεται σε εστία κορονοϊού μετατράπηκε ο γάμος στην Αλεξανδρούπολη, καθώς επιβεβαιώθηκαν ακόμη 13 κρούσματα. Βάσει των αποτελεσμάτων, μέχρι στιγμής (4/8),  έχουν νοσήσει συνολικά 22 άτομα. Τη Δευτέρα έγινε γνωστό ότι εντοπίστηκαν 9 θετικά κρούσματα, μεταξύ των οποίων, σύμφωνα με πληροφορίες, ο γαμπρός, η νύφη, η κουμπάρα και ένα παιδί 1,5 έτους. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι όλοι ασυμπτωματικοί, νεαρής ηλικίας, και παραμένουν στα σπίτια τους, ενώ έως τώρα έχουν εξεταστεί 100 άτομα.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ.Άνθιμος έδωσε εντολή να γίνει απολύμανση της εκκλησίας, ενώ και οι υπεύθυνοι του συγκεκριμένου ξενοδοχείου όπου έγινε το γαμήλιο γλέντι (σε εξωτερικό χώρο φυσικά), προχώρησαν και αυτοί σε απολύμανση των χώρων του.

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, δήλωσε σχετικά με τον γάμο στην Αλεξανδρούπολη: «Ενημερώθηκα από το νοσοκομείο σε 30 δείγματα που ελέχθησαν μέχρι τώρα από το γάμο βρέθηκαν συνολικά 13 θετικά. Εκκρεμούν ακόμη πολλά δείγματα».

Τι γίνεται με την πληρωμή της τελετής μετά την απόφαση μείωσης των καλεσμένων

Με βάση τα νέα μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού, για το χρονικό διάστημα από τις 3 Αυγούστου 2020 έως τις 15 Αυγούστου 2020, τα 100 άτομα είναι ο ανώτατος αριθμός καλεσμένων σε γάμους, βαπτίσεις και κηδείες. Στο πλαίσιο αυτό, την προσφυγή στη διαμεσολάβηση σε περίπτωση διαφωνίας για την πληρωμή του κόστους διοργάνωσης τελετών, συνιστά το υπουργείο Ανάπτυξης.

Κατόπιν αυτών, καταναλωτές που:

ακύρωσαν προγραμματισμένη τελετή ή άλλαξαν ημερομηνία ή μείωσαν τον αριθμό των καλεσμένων,
έχουν πληρώσει στην επιχείρηση με βάση το αρχικό συμφωνητικό κάποιο χρηματικό ποσό,
έχει προκύψει διαφωνία με την επιχείρηση όσον αφορά την τροποποίηση του συμφωνητικού και τυχόν μείωση του τιμήματος ή επιστροφή μέρους της προκαταβολής, και
η απευθείας διαπραγμάτευσή τους με την επιχείρηση δεν έχει αποδώσει,
διατηρούν τη δυνατότητα εξωδικαστικού συμβιβασμού με την προσφυγή στους φορείς εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (φορείς ΕΕΔ), που αναφέρονται στο Μητρώο των Φορέων Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Παράλληλα, οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν την καταγγελία τους στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, ηλεκτρονικά στο email [email protected], επισυνάπτοντας το σχετικό συμφωνητικό που έχουν υπογράψει με την επιχείρηση, είτε μέσω της γραμμής 1520. Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, τονίζει ότι παρακολουθεί στενά το θέμα και θα παρέμβει σε περίπτωση κατά την οποία θα διαπιστωθεί τυχόν παράβαση των διατάξεων της καταναλωτικής νομοθεσίας. Διαβάστε αναλυτικά