Οι μήνες της καραντίνας, αδιαμφισβήτητα, ήταν μια πρωτόγνωρη κατάσταση που δημιούργησε παγκοσμίως μια αίσθηση αβεβαιότητας κυρίως στον τομέα της υγείας και του τουρισμού. Στην Αθήνα του 2020 όμως, γεννήθηκε μια καινοτόμα ιδέα μέσα από τη συνεργασία δυο νέων στο χώρο της επιχειρηματικότητας. Ο Αλέξανδρος Γιάκας και ο Σπύρος Μαργέτας, δυο φίλοι και συνεργάτες, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να μας αποδείξουν πως καμία συνθήκη δεν είναι απαγορευτική για δημιουργία.

Αρκεί να αναλογιστεί κανείς πόσο σημαντικός είναι ο τουρισμός για την Ελλάδα και για τις 4 εποχές του χρόνου και τι θα μπορούσε να συμβάλλει ουσιαστικά και πρακτικά στην αίσθηση ασφάλειας των ταξιδιωτών. Την απάντηση έρχεται να δώσει το Safe Seasons της AG Quality Life, ένα Kit υγιεινής που δημιουργήθηκε για την προστασία των επισκεπτών της χώρας και συνάμα όλων μας. Το Kit περιέχει χειρουργικές μάσκες και αντισηπτικό και είναι διαθέσιμο σε διάφορα τουριστικά σημεία, φαρμακεία και ξενοδοχειακές μονάδες. 

Σκοπός της πρωτοβουλίας αυτής, είναι η διευκόλυνση στη λύση ενός σύγχρονου προβλήματος, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση στα απαραίτητα για την προσωπική υγιεινή και κατά συνέπεια, η στήριξη της τουριστικής πιστότητας της χώρας μας. Επιπροσθέτως, η συγκεκριμένη ενέργεια έχει και φιλανθρωπικό χαρακτήρα, καθώς, για κάθε αγορά, μέρος του ποσού δωρίζεται σε οργανώσεις που καταπολεμούν τον COVID-19.

H ιδέα που γεννήθηκε… στην καραντίνα!

Όσο η καραντίνα καθιέρωνε τον φόβο και την αβεβαιότητα στις σκέψεις του κόσμου, προέκυψε η σύλληψη της ιδέας και η πρωτοβουλία πραγματοποίησης της. Ο Σπύρος, από κοινού με τον προσωπικό του φίλο Αλέξανδρο, αποφάσισαν να υλοποιήσουν το concept του Safe Seasons, ο καθένας στο κομμάτι που αριστεύει. 

Από τη μια πλευρά, ο Σπύρος, και το δημιουργικό γραφείο Specter Design Group, ως μία νέα σχεδιαστική πρόταση στη μορφή ομάδας από νεαρούς φιλόδοξους creatives, ηγήθηκε του σχεδιασμού αυτής της ξεχωριστής δημιουργικής κατεύθυνσης του packaging. Αξίζει να σημειωθεί, πως στο packaging του Safe Seasons, μπορεί κανείς να παρατηρήσει την clean και minimal προσέγγιση του σχεδιασμού, στοιχείο το οποίο επικοινωνεί την σοβαρότητα της κατάστασης και την ασφάλεια που προσφέρει το προϊόν της AG Quality Life. 

Από την άλλη πλευρά, ο Αλέξανδρος, με την επιχειρηματική του ιδιότητα και στρατηγική σκέψη, συνέβαλε στο να αποκτήσει η ιδέα αυτή σάρκα και οστά, μέσα από τον συνεχή του αγώνα και της ομάδας της AG Quality Life, την εμπορική εταιρεία που ανθίζει στον κλάδο της εξαγωγής τροφίμων, παραφαρμακευτικών, καλλυντικών και συμπληρωμάτων διατροφής, καλύπτοντας το κομμάτι του Research and Development, την παραγωγή, καθώς και την διανομή του Safe Seasons.

Μπορεί οι καιροί να είναι δύσκολοι, όμως οι δυο νέοι εργάστηκαν με πάθος, για να αποδείξουν πως υπάρχουν τρόποι να διαχειριστούμε θετικά κάθε άσχημη κατάσταση. Για αυτό και στο προϊόν προσδίδεται μια ανάλαφρη και παιχνιδιάρικη νότα, ακόμα και στο διασκεδαστικό κείμενο που το συνοδεύει, καθώς σκοπός είναι να δώσει ένα αίσθημα αισιοδοξίας, ξεγνοιασιάς και ασφάλειας σε όποιον το προμηθεύεται.

Μάθετε περισσότερα για την AG Quality Life εδώ (http://www.agqualitylife.gr/)

Γνωρίστε το Specter Design Group (https://www.instagram.com/specterdesigngroup/)